2 perc olvasási idő

UK Fashion E-commerce 2024: BNPL növekedés és előfizetési trendek

A vásárlók ruhavásárlásának és fizetésének módja jelentősen megváltozik az Egyesült Királyságban az e-kereskedelmi divatpiacon. Az InternetRetailing adatai szerint az iparágban jelentős változások tapasztalhatók, amelyeket az előfizetési szolgáltatások, a szállítási preferenciák és a fizetési módok érdekes trendjei vezérelnek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
UK Fashion E-commerce 2024: BNPL növekedés és előfizetési trendek
Forrás: Depositphotos

Divat előfizetési szolgáltatások

Annak ellenére, hogy innovatívak, a divatos előfizetéses dobozok csak mérsékelten terjedtek el; a brit divatos e-vásárlók 5%-a választja a kiegészítő dobozokat, míg 8%-a a ruházati és lábbeli dobozokat. Amikor a 2019 óta jelentős szereplőnek számító Stitch Fix makrogazdasági nyomásra hivatkozva bejelentette, hogy 2023-ban távozik az Egyesült Királyság piacáról, felhívta a figyelmet a piac nehézségeire. A szállításra összpontosító előfizetések azonban sikeresebbek; a divatvásárlók 26,7%-a rendelkezik éves előfizetéssel a jobb szállítási szolgáltatásokra. Mivel a fogyasztók elvárásai a kényelmes vásárlási élményekkel szemben nőnek, ezek az előfizetők elsősorban az ingyenes kiszállítás (83,6%) és a gyorsított szállítási lehetőségek (68,4%) előnyeit élvezik.

A fizetési módok fejlődése a divatos e-kereskedelemben

A fizetési preferenciák egyszerre mutatnak állandóságot és változást. A fogyasztók 92%-a használ bankkártyát vagy hitelkártyát, a hagyományos fizetési módok még mindig népszerűek, de a digitális alternatívák egyre népszerűbbek. A divatvásárlók 61%-a használ harmadik féltől származó pénztárszolgáltatást, mint például a PayPal, és a fogyasztók 36%-a már a mobilfizetést is használja, amelynek népszerűsége megduplázódott.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

A Buy Now Pay Later szolgáltatások térhódítása

Egy különösen érdekes trend a Buy Now Pay Later(BNPL) iparágban figyelhető meg. Bár a használat kissé csökkent, 25%-ról 23%-ra, a piac jelentősen nőtt, 2020 óta megnégyszereződött.

Az előrejelzések szerint a BNPL-szolgáltatásokon keresztül elköltött 16,7 milliárd fontot 2023-ban meghaladja, és idén eléri a 30 milliárd fontot.

Az etikus hitelezési normák betartása mellett a nagy divatáruházak felkarolták a BNPL-lehetőségeket. A Shein rugalmas fizetési tervei révén például a vásárlók több részletre oszthatják a fizetést a Klarna és a Clearpay segítségével. Ehhez hasonlóan az ASOS is számos részletfizetési tervet kínál, de a fizetési oldalaikon jól láthatóan figyelmeztetnek a felelős költekezésre. A változó fizetési tájkép a fogyasztói magatartás és a pénzügyi preferenciák szélesebb körű változásait tükrözi, bár a kiskereskedők a késleltetett fizetési lehetőségek kihasználásakor hangsúlyozzák a gondos költekezés értékét.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+