2 perc olvasási idő

UK Fashion E-commerce 2024: BNPL növekedés és előfizetési trendek

A vásárlók ruhavásárlásának és fizetésének módja jelentősen megváltozik az Egyesült Királyságban az e-kereskedelmi divatpiacon. Az InternetRetailing adatai szerint az iparágban jelentős változások tapasztalhatók, amelyeket az előfizetési szolgáltatások, a szállítási preferenciák és a fizetési módok érdekes trendjei vezérelnek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
UK Fashion E-commerce 2024: BNPL növekedés és előfizetési trendek
Forrás: Depositphotos

Divat előfizetési szolgáltatások

Annak ellenére, hogy innovatívak, a divatos előfizetéses dobozok csak mérsékelten terjedtek el; a brit divatos e-vásárlók 5%-a választja a kiegészítő dobozokat, míg 8%-a a ruházati és lábbeli dobozokat. Amikor a 2019 óta jelentős szereplőnek számító Stitch Fix makrogazdasági nyomásra hivatkozva bejelentette, hogy 2023-ban távozik az Egyesült Királyság piacáról, felhívta a figyelmet a piac nehézségeire. A szállításra összpontosító előfizetések azonban sikeresebbek; a divatvásárlók 26,7%-a rendelkezik éves előfizetéssel a jobb szállítási szolgáltatásokra. Mivel a fogyasztók elvárásai a kényelmes vásárlási élményekkel szemben nőnek, ezek az előfizetők elsősorban az ingyenes kiszállítás (83,6%) és a gyorsított szállítási lehetőségek (68,4%) előnyeit élvezik.

A fizetési módok fejlődése a divatos e-kereskedelemben

A fizetési preferenciák egyszerre mutatnak állandóságot és változást. A fogyasztók 92%-a használ bankkártyát vagy hitelkártyát, a hagyományos fizetési módok még mindig népszerűek, de a digitális alternatívák egyre népszerűbbek. A divatvásárlók 61%-a használ harmadik féltől származó pénztárszolgáltatást, mint például a PayPal, és a fogyasztók 36%-a már a mobilfizetést is használja, amelynek népszerűsége megduplázódott.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

A Buy Now Pay Later szolgáltatások térhódítása

Egy különösen érdekes trend a Buy Now Pay Later(BNPL) iparágban figyelhető meg. Bár a használat kissé csökkent, 25%-ról 23%-ra, a piac jelentősen nőtt, 2020 óta megnégyszereződött.

Az előrejelzések szerint a BNPL-szolgáltatásokon keresztül elköltött 16,7 milliárd fontot 2023-ban meghaladja, és idén eléri a 30 milliárd fontot.

Az etikus hitelezési normák betartása mellett a nagy divatáruházak felkarolták a BNPL-lehetőségeket. A Shein rugalmas fizetési tervei révén például a vásárlók több részletre oszthatják a fizetést a Klarna és a Clearpay segítségével. Ehhez hasonlóan az ASOS is számos részletfizetési tervet kínál, de a fizetési oldalaikon jól láthatóan figyelmeztetnek a felelős költekezésre. A változó fizetési tájkép a fogyasztói magatartás és a pénzügyi preferenciák szélesebb körű változásait tükrözi, bár a kiskereskedők a késleltetett fizetési lehetőségek kihasználásakor hangsúlyozzák a gondos költekezés értékét.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+