2 perc olvasási idő

Top 30 legértékesebb spanyol márka 2025: Inditex dominál 50%-os növekedéssel

A Kantar Brandz legfrissebb jelentése szerint a spanyol márkák 2025-ben kiemelkedő növekedést mutattak. A harminc legfontosabb spanyolországi márka összértéke jelenleg 115,589 milliárd dollár, ami 15%-os éves növekedést jelent, és a nyolc évvel ezelőtti legnagyobb növekedést jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Top 30 legértékesebb spanyol márka 2025: Inditex dominál 50%-os növekedéssel
Forrás: Depositphotos (edited in Canva Pro)

A Zara vezeti a spanyol márkákat

A divatóriás Inditex megerősíti domináns pozícióját, zászlóshajója, a Zara vezeti a rangsort 33,947 milliárd dollárral, ami lenyűgöző, 36%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A csoport többi márkája még jelentősebb növekedést ért el – Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) és Stradivarius (+44%). A versenytárs Mango szintén 26%-kal javult, és elérte az 1,835 milliárd dollárt.

A Movistar és a banki óriások vezetik a toplistát

AMovistar 12,619 milliárd dolláros márkaértékkel a telekommunikációs szektor vezető márkája, míg a BBVA 11,350 milliárd dolláros márkaértékkel vezeti a bankszektort, a Santander pedig 9,203 milliárddollárral szorosan mögötte áll .

Spanish brands : brands by categories in Spain

Source: kantar.com

Kiskereskedelem és technológia: Mercadona digitális nyomulása kontra korlátozott startup jelenlét

A Mercadona az egyetlen kiskereskedelmivállalat a listán, amely 33%-os növekedést követőenfenntartja 3,011 milliárd dolláros értékét, és bejelentette, hogy mostantól 2028-ig 250 millió eurót kíván költeni digitális átalakulására. A rangsor minimális jelenlétet mutat a technológiai startupok számára, kivéve a Glovo-t, amely a 22. helyen egyetlen új generációs cégként jelenik meg 587 millió dolláros értékkel. A felfedezésből kiderül, hogy Spanyolország a banki és az energetikai szektor mellett alapvetően továbbra is a bevett ágazatokra, köztük a divatra támaszkodik.

TOP 30 countries

Source: kantar.com

Globális perspektíva: A világranglistán Spanyolország 115 milliárd dolláros márkaértéke

Spanyolország 115,589 milliárd dolláros márkaértéke széleskörű erőt mutat a hazai piacon. Franciaország áll az első helyen a maga 398,845 milliárd dolláros márkaértékével, amelyet Németország követ 377,390 milliárd dollárral és India 345,780 milliárd dollárral.Japán (200,485 milliárd dollár) és Kanada (183,842 milliárd dollár) jóval Spanyolország fölött van, de az utóbbi több kulcsfontosságú piacnál is erősebb, köztük Brazíliánál (72 milliárd dollár).520 milliárd dollár), Mexikó (68,308 milliárd dollár) és Dél-Afrika (29,744 milliárd dollár). Ez a pozícionálás azt jelzi, hogy bár a spanyol divatmárkák jó helyzetben vannak, sok lehetőség van a növekedésre, hogy kihívást jelentsenek a világ vezető márkamárkáinak.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Hasonló cikkek
A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz
6 perc olvasási idő

A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz

Íme egy platformfrissítés, amely megváltoztatja a videók megosztásának módját. A Facebook egyszerűsíti a videók készítését, és most bejelentette, hogy az elkövetkező hónapokban minden, a platformra feltöltött videó automatikusan tekercs lesz. Nincs többé választás a formátumok között – mostantól minden egységes. Vegyük sorra, mit is jelent ez a lépés valójában bárki számára, aki tartalmat készít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét
4 perc olvasási idő

A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét

Ami egy romániai bevásárlóközpontba történő 3 millió eurós befektetésnek indult, az valójában valami sokkal nagyobb dolog része. Miközben a legtöbb kiskereskedő leépít, a Leroy Merlin francia barkácsóriás megduplázza kelet-európai tevékenységét egy olyan tervvel, amely átformálhatja az egész barkácspiacot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak
4 perc olvasási idő

A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak

A Microsoft Advertising most dobta be az elmúlt hónapok legnagyobb frissítéseit, amelyek a hirdetőket frusztráló fő problémákat kezelik. Ezek a változtatások végre komoly Google Ads-alternatívává tehetik a platformot. A felülvizsgált jelentéstételtől kezdve a Performance Max logikai váltásain át a jelentős Performance Max logikai változásokig és az egyszerűsített platformok közötti importálásig – íme, mi minden számít […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+