3 perc olvasási idő

Több marketing szakember, aki AI-t használ a kísérlethez

A digitális élményplatform vezető szállítója, az Optimizely nemrégiben érdekes adatokat mutatott be, amelyek jelentős változást mutatnak az Egyesült Királyság marketing színterén. Az 1000 ügyfél és 100 marketingszakértő részvételével készült felmérés tisztázza az automatizálás és a mesterséges intelligencia növekvő elfogadottságát a marketingtervekben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Több marketing szakember, aki AI-t használ a kísérlethez
Forrás: Depositphotos

Figyelemre méltó, hogy a megkérdezett vállalatok 65%- a már beépítette az automatizálást és a mesterséges intelligenciát az A/B tesztelési és kísérleti eljárásaiba . Még ennél is figyelemreméltóbb, hogy az örökbefogadások közel felére tavaly került sor, ami a mesterséges intelligencia integrációjának gyors növekedését jelzi.

2024-re előretekintve a marketingesek megdöbbentő 87% -a hangsúlyozza az innováció kritikus szükségességét céljaik eléréséhez. Mindazonáltal, mivel a válaszadók 20%-a panaszkodik a meglévő módszerére, van még mit fejleszteni a webes kísérletezés területén. Sőt, a válaszadók 23%-a szerint jelenlegi megközelítésük nem kifinomult.

Számos akadály akadályozza a sikeres kísérletezést. A marketingesek 43% -ának legfontosabb a költségvetési korlátozások; Ezt szorosan követik az erőforrás-, idő- és figyelemkorlátozások, amelyek 39% -ot befolyásolnak. A nem megfelelő eszközök vagy technológia (25%), a tanszéki silók (25%) és a kísérletek kis terjedelme (18%) további nehézségeket okoz.

Source: Optimizely

E kihívások ellenére egyértelműen ígéretesek az automatizálás és a mesterséges intelligencia számára. Figyelemre méltó, hogy a marketingesek 89% -a úgy gondolja, hogy a mesterséges intelligencia a válasz ezen akadályok leküzdésére. Pontosabban, bár 62% reméli, hogy az AI javítja a pontosságot, 70% úgy látja, hogy felgyorsítja a kísérleteket.

Ami a jövőt illeti, az Egyesült Királyság marketingeseinek 48% -a mesterséges intelligenciát kíván használni személyre szabottabb és személyre szabottabb tartalom előállításához. További 41% ígéretet lát a címsorok, grafikák és cselekvésre ösztönzések mesterséges intelligencia segítségével történő tömeges előállításában. Emellett 32% kísérleti hipotéziseket szeretne létrehozni, 37% pedig mesterséges intelligenciát szeretne alkalmazni a dinamikus forgalomelosztáshoz a tesztváltozatok között.

Source: Optimizely

Az Optimizely sajtóközleménye rávilágít arra , hogy a mesterséges intelligencia hogyan alakulhat át a marketingben:

„Sok vállalatnak még csiszolnia kell kísérleti módszereit a jobb testreszabás és a magasabb konverzió érdekében a mai szorosan figyelemmel kísért vállalati döntések környezetében. A mesterséges intelligencia és a kísérletezés konvergenciája lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy pontosan azonosítsák az egyes ügyfélprofilokhoz illeszkedő tartalmakat, ezáltal lehetővé téve az agilis változásokat, amelyek eddig soha nem látott mértékben javítják a digitális élményt.

Ez a változó terep hangsúlyozza, hogy a mesterséges intelligencia döntő szerepet fog játszani a marketing, az innováció és a személyre szabás irányának meghatározásában , nem csak az Egyesült Királyságban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az ügyfélélmény átalakítása a társalgási AI és az automatizálás segítségével
12 perc olvasási idő

Az ügyfélélmény átalakítása a társalgási AI és az automatizálás segítségével

Ismerősen hangzik Önnek a beszélgető mesterséges intelligencia, vagy még mindig jobban szeret emberi ügynökökkel interakcióba lépni? Eljött az idő, hogy mi, ügyfelek is beszélgetéseket folytassunk az emberhez hasonló mesterséges intelligenciájú ügyfélszolgálattal? Képzeljen el egy jól felépített csapatot, ahol az AI-ügynökök hatékonyan kiküszöbölik a várakozási időt, folyamatosan működnek a teljesítmény csökkenése nélkül, és költséghatékonyabbnak bizonyulnak, mint […]

Matej Hantabal Matej Hantabal
Director, Vox Sapiens
Olvasás
A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben
12 perc olvasási idő

A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben

Önnek van egy webáruháza. Amikor egy nap felébred, minden vásárlói kérdésére automatikusan válaszol, a készletét tökéletes egyensúlyban kezeli, és a marketingkampányai robotpilótán futnak. És mindez a mesterséges intelligenciának köszönhető. Álomnak hangzik? Nem kell annak lennie. De ahogyan azt már sok vállalkozó megtanulta, az ehhez a digitális utópiához vezető útnak megvan a maga akadálya, mégpedig a […]

Jiri Kral Jiri Kral
Content Manager, Smartsupp
Olvasás
AI vs. hitelesség: A digitális tartalmak eredetiségének növekvő igénye
5 perc olvasási idő

AI vs. hitelesség: A digitális tartalmak eredetiségének növekvő igénye

A mesterséges intelligencia által generált tartalmak térhódítása megváltoztatta a digitális hitelességet, és egyre nehezebbé teszi a valódi és a hamisított média megkülönböztetését. Az olyan esetek, mint a „Balenciaga pápa” és a hamis Pentagon-robbantások, rávilágítottak erre a trendre, és megmutatták, milyen rosszul járhatunk, ha az AI által generált képeket összetévesztjük a valódiakkal. A mélyhamisítások 2024-ben 400%-kal […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+