2 perc olvasási idő

Tini közösségi média trendek: Instagram vezeti a használatot, a TikTok vezeti a népszerűséget

A tinédzser közösségi média trendek a preferenciák változását mutatják Piper Sandler legújabb tanulmánya szerint. Míg a TikTok ma már népszerűbb a tizenévesek körében, mint az Instagram a szórakozás szempontjából, az Instagram továbbra is vezet az általános használatban, 7% -kal több felhasználót szerezve, mint a legutóbbi közvélemény-kutatásban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Tini közösségi média trendek: Instagram vezeti a használatot, a TikTok vezeti a népszerűséget
Forrás: Depositphotos

Az éves tanulmány, amely több mint 13 000 tinédzsert kérdezett meg az Egyesült Államokban, azt mutatja, hogy a tinédzserek közösségi média és videónézési szokásai megváltoznak. A TikTok a legnépszerűbb szórakoztató alkalmazás, de az Instagram továbbra is a legnépszerűbb közösségi hálózat.

Ha videók nézéséről van szó, a Netflix alig veri a YouTube-ot, mint napi kedvencet. A közösségimédia-használat megoszlása azt mutatja, hogy:

  • Az Instagram a legnépszerűbb
  • ezt követi a TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – veszített némi teret a legutóbbi közvélemény-kutatásban

Vannak változások abban is, hogy a tizenévesek más webhelyeken is érdeklődnek.

  • A Pinterest nagy népszerűségre tett szert (+6%)
  • A Facebook kis visszatérést ért el (+2%)
  • másrészt a tizenévesek kevésbé (-2%) használják az X alkalmazást, amelyet korábban Twitternek hívtak

Az Instagram folyamatos népszerűsége a felhasználók által az alkalmazáson belül létrehozott közösségi hálózatokból és grafikonokból eredhet. A Meta AI által javasolt tartalomra való áttérése növelte a felhasználói időt a platformon, annak ellenére, hogy vegyes reakciók érkeztek erre a változásra. Ez összhangban van a Meta legfrissebb jelentésével, amely szerint az Egyesült Államokban és Kanadában 40 millió fiatal felnőtt használja naponta a Facebook alkalmazást, ami több mint három éve a legmagasabb szám.

Stratégiai tervezési okokból ezek a betekintések többnyire támogatják azokat a módszereket, amelyekkel már megcélozzuk a fiatalabb felhasználókat. De egyre több embert érdekel a Pinterest, és a Facebook AI-alapú hirdetései egyre jobbak, ami új módokat jelenthet a fiatalokkal való kapcsolattartásra.

Még ezekkel a változásokkal együtt is az Instagram és a TikTok továbbra is a legnépszerűbb alkalmazások ebben a korcsoportban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Instagram galéria stratégia – a titkos fegyvered
3 perc olvasási idő

Instagram galéria stratégia – a titkos fegyvered

Az ügyfelek figyelme elvész a vizuális tartalom áradatában. Az Instagram galéria formátumú bejegyzései eszközt kínálnak arra, hogy mélyebb kapcsolatot alakíts ki a célközönségeddel. Vizuálisan bevonhatnak, de ami a legfontosabb, támogatják a közvetlen konverziót, mivel lehetővé teszik a termékek vagy szolgáltatások dinamikus bemutatását. És az Instagram főnökének, Adam Mosserinek is volt mondanivalója erről.

Olvasás
Instagram-frissítés: A videóminőségre és az emblémára vonatkozó szabályok módosítása vállalkozások számára
3 perc olvasási idő

Instagram-frissítés: A videóminőségre és az emblémára vonatkozó szabályok módosítása vállalkozások számára

Az Instagram számos olyan változást vezet be, amelyek fontosak mindenki számára, aki a platformot használja termékei bemutatására. Adam Mosseri, az Instagram vezetője nemrég válaszolt a felhasználók kérdéseire két kulcsfontosságú témában: hogyan állítják be a videók minőségét és az egyéni logóval ellátott videók elérését.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+