Az éves tanulmány, amely több mint 13 000 tinédzsert kérdezett meg az Egyesült Államokban, azt mutatja, hogy a tinédzserek közösségi média és videónézési szokásai megváltoznak. A TikTok a legnépszerűbb szórakoztató alkalmazás, de az Instagram továbbra is a legnépszerűbb közösségi hálózat.
Ha videók nézéséről van szó, a Netflix alig veri a YouTube-ot, mint napi kedvencet. A közösségimédia-használat megoszlása azt mutatja, hogy:
- Az Instagram a legnépszerűbb
- ezt követi a TikTok (+5%)
- Snapchat (-3%) – veszített némi teret a legutóbbi közvélemény-kutatásban
Vannak változások abban is, hogy a tizenévesek más webhelyeken is érdeklődnek.
- A Pinterest nagy népszerűségre tett szert (+6%)
- A Facebook kis visszatérést ért el (+2%)
- másrészt a tizenévesek kevésbé (-2%) használják az X alkalmazást, amelyet korábban Twitternek hívtak
Stratégiai tervezési okokból ezek a betekintések többnyire támogatják azokat a módszereket, amelyekkel már megcélozzuk a fiatalabb felhasználókat. De egyre több embert érdekel a Pinterest, és a Facebook AI-alapú hirdetései egyre jobbak, ami új módokat jelenthet a fiatalokkal való kapcsolattartásra.
Még ezekkel a változásokkal együtt is az Instagram és a TikTok továbbra is a legnépszerűbb alkalmazások ebben a korcsoportban.