A Temu sikere nem korlátozódik az Egyesült Királyságra: 24 nemzetközi piacon is a letöltési rangsor élén végzett. Olyan jelentős gazdaságok tartoznak ezek közé, mint az Egyesült Államok, Németország, Spanyolország, Írország, Ausztrália, Dél-Korea és Mexikó. Emellett a platform Japánban és számos európai országban, köztük Franciaországban és Olaszországban is a második helyen végzett. A Temu hatása a fogyasztói megtakarításokra jelentős, amióta 2023 áprilisában elindult az Egyesült Királyságban.
A Centre for Economics and Business Research (CEBR) kutatása
szerint
a Temuhoz hasonló, közvetlenül a gyártótól származó platformok használatával a brit háztartások potenciálisan évi 3000 fontot takaríthatnak meg.
A platform 2022 szeptemberében debütált az Egyesült Államokban, majd Európára is kiterjedt. A Temu jelenleg több mint 80 piacon van jelen világszerte. Sikerét kreatív ellátási láncmodelljének köszönheti, amely kiküszöböli a felesleges közvetítőket, és lehetővé teszi, hogy a vásárlók versenyképes áron vásárolhassanak.