
.
Elkötelezettségi arány
A digitális marketingben az ügyfélaktivitás mérésére használt mérőszámok összessége. Az elkötelezettség mérésére számos módszer és képlet használható, de közös céljuk, hogy számszerűsítsék az ügyfelek elkötelezettségét a márkával szemben, és mérjék a marketing- vagy reklámkampány hatékonyságát.
Mit jelent az interakció szó?
Az internetfelhasználók a reklámozás ezen interaktív formája során saját reakcióikat, megjegyzéseiket és érzéseiket küldhetik el. A reklámnak ez a formája lehetővé teszi számukra, hogy kifejezzék érzelmeiket vagy preferenciáikat a marketingtartalomban, legyen szó a termék színéről, a dizájnról, vagy arról, hogy mivel foglalkoznak éppen az életükben – új ház, autóvásárlás, munkahelyváltás. Mindezeket az interakciókat – a kreatív kontra internetfelhasználó – interakcióknak nevezzük.A hatékony digitális marketingkampányok célja az ügyfelek elköteleződésének megteremtése, ami számos pozitív előnnyel járhat a márka számára.

Source: Depositphotos
Mi az interaktív reklám, és miért érdemes rendszeresen használni?
Az interaktív hirdetések arra invitálják a fogyasztókat, hogy fizikailag is magával ragadó módon vegyenek részt a reklámban, a hagyományos reklámot tevékenységgé változtatva. A marketingesek számára remek lehetőséget kínálnak arra, hogy közvetlenül kapcsolódjanak a fogyasztókhoz, és cselekvésre ösztönözzék őket ahelyett, hogy passzívan néznének vagy figyelmen kívül hagynának egy hirdetést. Az interaktív hirdetések többek között segítenek a márkáknak abban, hogy történeteket meséljenek el, javítsák a személyre szabhatóságot és maradandó benyomást keltsenek a közönségben. A marketingesek bármelyik iparágban használhatják, amelyik keres:
- A márkaismertség megteremtése és kiépítése
- Leadek generálása
- Növelni az értékesítést
- betekintést nyerni az ügyfelekbe
Az interaktív hirdetések előnyei a következők
- Fokozott márkaismertség és emlékezet
- Javított teljesítménymutatók
A legfontosabb előny, amelyet gyakran elfelejtenek vagy figyelmen kívül hagynak:
- Több adat birtoklása!
Az interaktív hirdetések több (és részletesebb) adatot kínálnak, mint más típusú hirdetések. Részletes információkat nyújtanak a következőkről:
- Mennyi ideig nézték az emberek a hirdetését
- Mire kattintottak
- Hogyan válaszoltak egy kérdésre
- Újrajátszották-e a videót
- Megosztották-e másokkal
Mindezek az adatok segíthetnek a marketingeseknek egy kifinomultabb hirdetési megközelítés kialakításában, hogy javítsák a jövőbeli kampányok teljesítményét. A kezdeti hirdetési kampánytervekből kiindulva a nagyban való gondolkodás segít a vállalkozóknak abban, hogy szórakoztató kreativitással és rengeteg értékesítési támogatással fejezzék ki márkájukat.