3 perc olvasási idő

Szükségünk van-e az online kampányok elkötelezettségi arányainak nyomon követésére?

Mit ad nekünk ennek a mérőszámnak a nyomon követése, és milyen adatok állnak a név mögött? A hagyományos reklámok (nyomtatott sajtó, TV, rádió, óriásplakátok stb.) nem teszik lehetővé, hogy a vásárlók azonnal kapcsolatba lépjenek a hirdetésekkel, mivel a vásárlónak nincs lehetősége arra, hogy reagáljon magára a hirdetésre. A digitális marketing ezzel szemben bevezette a közvetlen interakció lehetőségét a márka által közzétett marketing- és információs tartalmakkal.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Szükségünk van-e az online kampányok elkötelezettségi arányainak nyomon követésére?
Forrás: Depositphotos

.

Elkötelezettségi arány

A digitális marketingben az ügyfélaktivitás mérésére használt mérőszámok összessége. Az elkötelezettség mérésére számos módszer és képlet használható, de közös céljuk, hogy számszerűsítsék az ügyfelek elkötelezettségét a márkával szemben, és mérjék a marketing- vagy reklámkampány hatékonyságát.

Mit jelent az interakció szó?

Az internetfelhasználók a reklámozás ezen interaktív formája során saját reakcióikat, megjegyzéseiket és érzéseiket küldhetik el. A reklámnak ez a formája lehetővé teszi számukra, hogy kifejezzék érzelmeiket vagy preferenciáikat a marketingtartalomban, legyen szó a termék színéről, a dizájnról, vagy arról, hogy mivel foglalkoznak éppen az életükben – új ház, autóvásárlás, munkahelyváltás. Mindezeket az interakciókat – a kreatív kontra internetfelhasználó – interakcióknak nevezzük.A hatékony digitális marketingkampányok célja az ügyfelek elköteleződésének megteremtése, ami számos pozitív előnnyel járhat a márka számára.

Source: Depositphotos

Mi az interaktív reklám, és miért érdemes rendszeresen használni?

Az interaktív hirdetések arra invitálják a fogyasztókat, hogy fizikailag is magával ragadó módon vegyenek részt a reklámban, a hagyományos reklámot tevékenységgé változtatva. A marketingesek számára remek lehetőséget kínálnak arra, hogy közvetlenül kapcsolódjanak a fogyasztókhoz, és cselekvésre ösztönözzék őket ahelyett, hogy passzívan néznének vagy figyelmen kívül hagynának egy hirdetést. Az interaktív hirdetések többek között segítenek a márkáknak abban, hogy történeteket meséljenek el, javítsák a személyre szabhatóságot és maradandó benyomást keltsenek a közönségben. A marketingesek bármelyik iparágban használhatják, amelyik keres:

  • A márkaismertség megteremtése és kiépítése
  • Leadek generálása
  • Növelni az értékesítést
  • betekintést nyerni az ügyfelekbe

Az interaktív hirdetések előnyei a következők

  • Fokozott márkaismertség és emlékezet
  • Javított teljesítménymutatók

A legfontosabb előny, amelyet gyakran elfelejtenek vagy figyelmen kívül hagynak:

  • Több adat birtoklása!

Az interaktív hirdetések több (és részletesebb) adatot kínálnak, mint más típusú hirdetések. Részletes információkat nyújtanak a következőkről:

  • Mennyi ideig nézték az emberek a hirdetését
  • Mire kattintottak
  • Hogyan válaszoltak egy kérdésre
  • Újrajátszották-e a videót
  • Megosztották-e másokkal

Mindezek az adatok segíthetnek a marketingeseknek egy kifinomultabb hirdetési megközelítés kialakításában, hogy javítsák a jövőbeli kampányok teljesítményét. A kezdeti hirdetési kampánytervekből kiindulva a nagyban való gondolkodás segít a vállalkozóknak abban, hogy szórakoztató kreativitással és rengeteg értékesítési támogatással fejezzék ki márkájukat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Google Analytics 4 speciális funkciói
12 perc olvasási idő

A Google Analytics 4 speciális funkciói

A Google Analytics 4 nem csupán a Google Analytics egy újabb változata, hanem a felhasználói adatok elemzésének teljesen új megközelítése. Számos fejlett funkciót kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy hatékonyabban dolgozzon az adatokkal, és mélyebb betekintést nyerjen a látogatók viselkedésébe. Ha pontosabb betekintést szeretne nyerni ügyfeleibe, és optimalizálni szeretné marketingkampányait, itt az ideje, hogy megismerje a […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Olvasás
A Big Data felturbózza az e-kereskedelem sikerét
4 perc olvasási idő

A Big Data felturbózza az e-kereskedelem sikerét

A big data ma már kulcsfontosságú az előnyt kereső vállalatok számára. A márkák és üzletek számára is létfontosságú. Ez a hatalmas információdarab különböző forrásokból származik. Ezek közé tartozik a kutatás, az online tranzakciók és a közösségi média. A nagy adathalmazok különböző formákat ölthetnek. Lehet strukturált, félig strukturált vagy strukturálatlan. 3 V-járól ismert: nagy sebesség, térfogat […]

Olvasás
Az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelés nem elegendő: miért van itt az ideje fejlődni?
4 perc olvasási idő

Az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelés nem elegendő: miért van itt az ideje fejlődni?

Az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelési modellekre való széles körű támaszkodás egyre kevésbé bizonyul megfelelőnek, különösen a fiatalabb, technológiában jártas generációk megcélzásakor. A Snapchat legújabb eredményei hangsúlyozzák, hogy sürgősen paradigmaváltásra van szükség a mérési módszerekben. A hagyományos utolsó kattintásos megközelítés gyakran hiányos képet fest, félreértelmezve az összetett, többcsatornás marketingstratégiák valódi hatékonyságát. Ahogy a fogyasztói utak egyre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+