A visszafordulási arány azoknak az embereknek az aránya, akik csak egy oldal elolvasása után elhagyják a webhelyet anélkül, hogy interakcióba lépnének, vagy további webhelyekre lépnének. Megmutatja, hogy mennyire érdekes és releváns az első oldal a látogatók igényeihez és elvárásaihoz. Sokszor a magas visszafordulási arány azt jelenti, hogy a látogatók nem voltak eléggé érdekeltek ahhoz, hogy maradjanak, vagy nem találták meg, amit akartak. A felhasználói élmény javítása, a tartalom optimalizálása és a felhasználók arra való ösztönzése érdekében, hogy hosszabb ideig maradjanak, vagy mélyebben felfedezzék a webhelyet – mindezt azzal a végső céllal, hogy növeljék az általános elkötelezettséget és a konverziós arányt -, a marketingesek és a webmesterek megvizsgálják a visszafordulási arányokat.
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?