1 perc olvasási idő

Vállalkozások közötti

A B2B, a Business-to-Business rövidítése, a vállalkozások közötti kereskedelmi tranzakciókat írja le, nem pedig a vállalkozások és a fogyasztók között (B2C). Ez magában foglalja az áruk, szolgáltatások vagy információk cseréjét a vállalatok között működésük támogatása vagy ügyfeleik számára történő viszonteladás érdekében.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A B2B, a Business-to-Business rövidítése, a vállalkozások közötti kereskedelmi tranzakciókat írja le, nem pedig a vállalkozások és a fogyasztók között (B2C). Ez magában foglalja az áruk, szolgáltatások vagy információk cseréjét a vállalatok között működésük támogatása vagy ügyfeleik számára történő viszonteladás érdekében. A B2B interakciók gyakran nagyobb mennyiségű terméket vagy szolgáltatást foglalnak magukban, és magukban foglalhatnak tárgyalásokat, szerződéseket és testreszabott megoldásokat, amelyek az üzleti ügyfelek egyedi igényeihez igazodnak. Ez az üzleti modell arra összpontosít, hogy értéket nyújtson más vállalkozások számára, elősegítse a hosszú távú kapcsolatokat, és ösztönözze a kölcsönös növekedést és sikert a piacon.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+