A B2B, a Business-to-Business rövidítése, a vállalkozások közötti kereskedelmi tranzakciókat írja le, nem pedig a vállalkozások és a fogyasztók között (B2C). Ez magában foglalja az áruk, szolgáltatások vagy információk cseréjét a vállalatok között működésük támogatása vagy ügyfeleik számára történő viszonteladás érdekében. A B2B interakciók gyakran nagyobb mennyiségű terméket vagy szolgáltatást foglalnak magukban, és magukban foglalhatnak tárgyalásokat, szerződéseket és testreszabott megoldásokat, amelyek az üzleti ügyfelek egyedi igényeihez igazodnak. Ez az üzleti modell arra összpontosít, hogy értéket nyújtson más vállalkozások számára, elősegítse a hosszú távú kapcsolatokat, és ösztönözze a kölcsönös növekedést és sikert a piacon.
Hogyan védi az Allegro a piacát az ázsiai versenytársaktól?
2025. május 22-én a Reuters felfedte, hogy a lengyel e-kereskedelem vezetője, az Allegro a gyorsaság és a regionális relevancia révén az árversennyel szemben a helyi kezdeményezéseket vezeti az ázsiai piaci óriások, például a Temu ellen.