1 perc olvasási idő

Tartalom marketing

A tartalommarketing a marketing olyan formája, amely értékes tartalmat hoz létre olvasója, az ügyfél gazdagítása és oktatása érdekében. Ez a marketing hosszabb formája, amely arra törekszik, hogy olyan tartalmat hozzon létre, amely különösen értékes és releváns a címzett számára, azzal a szándékkal, hogy végül ezt a műveletet nyereségessé tegye a meghatározott közönség számára.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A tartalommarketing a marketing olyan formája, amely értékes tartalmat hoz létre olvasója, az ügyfél gazdagítása és oktatása érdekében. Ez a marketing hosszabb formája, amely arra törekszik, hogy olyan tartalmat hozzon létre, amely különösen értékes és releváns a címzett számára, azzal a szándékkal, hogy végül ezt a műveletet nyereségessé tegye a meghatározott közönség számára. Az a tény, hogy az eladó valóban értékes, az ügyfél számára hasznos tartalmat nyújt, megkülönbözteti őt másoktól, akiknek hirdetése nem nyújt új információkat vagy érdekes tényeket, amelyek segíthetnék az ügyfelet. A tartalommarketing arról szól, hogy elmondja a márka történetét, és értéket nyújtson a közönségnek, nem pedig csak a termékeit vagy szolgáltatásait. Ez egy hosszú távú stratégia, amely arra összpontosít, hogy erős kapcsolatokat építsen ki a célközönséggel azáltal, hogy kiváló minőségű, számukra releváns tartalmat biztosít számukra.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge