1 perc olvasási idő

Online vásárlás, bolti átvétel (BOPIS)

Az online vásárlás izgalma, mínusz a várakozás. Erről szól a Buy Online, Pick up In-Store (BOPIS).

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az online vásárlás izgalma, mínusz a várakozás. Erről szól a Buy Online, Pick up In-Store (BOPIS). Böngésszen és vásároljon saját otthonának kényelméből, majd vegye át a finomságokat az üzletben, teljesen kihagyva a szállítási gondokat. A BOPIS-szal mindkét világ legjavát élvezheti: az online vásárlás kényelmét és a megvásárolt termékek személyes átvételének azonnali örömét. Nem kell többé várakoznia a kézbesítésre, vagy azon tűnődnie, hogy mikor érkezik meg a csomagja. A BOPIS segítségével még aznap, vagy akár ugyanabban az órában a kezedbe veheted a dolgaidat!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+