1 perc olvasási idő

Online vásárlás, bolti átvétel (BOPIS)

Az online vásárlás izgalma, mínusz a várakozás. Erről szól a Buy Online, Pick up In-Store (BOPIS).

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az online vásárlás izgalma, mínusz a várakozás. Erről szól a Buy Online, Pick up In-Store (BOPIS). Böngésszen és vásároljon saját otthonának kényelméből, majd vegye át a finomságokat az üzletben, teljesen kihagyva a szállítási gondokat. A BOPIS-szal mindkét világ legjavát élvezheti: az online vásárlás kényelmét és a megvásárolt termékek személyes átvételének azonnali örömét. Nem kell többé várakoznia a kézbesítésre, vagy azon tűnődnie, hogy mikor érkezik meg a csomagja. A BOPIS segítségével még aznap, vagy akár ugyanabban az órában a kezedbe veheted a dolgaidat!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez

Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.

Olvasás
Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül
3 perc olvasási idő

Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül

Az erős márkák építéséhez két kulcsfontosságú elemre van szükség – a jelentőségteljességre és a megkülönböztethetőségre – derül ki a Kantar nagyszabású tanulmányából, amely 540 kategóriában és 54 piacon 20 000 márkát elemzett egy évtizeden keresztül. A kutatás szerint a márka megkülönböztetése az elsődleges növekedési hajtóerő, különösen akkor, ha az a széles közönségrétegre rezonál.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+