1 perc olvasási idő

Mik azok a SMART célok?

A SMART célok a hatékony célok meghatározásának keretei. A SMART betűszó jelentése:

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

 

Sajátos: A céloknak világosnak és pontosnak kell lenniük, nem homályosaknak. Mérhető: Képesnek kell lennie számszerűsíteni, vagy legalább valamilyen módon mérni az előrehaladást.

Megvalósítható: A céloknak reálisnak és elérhetőnek kell lenniük, figyelembe véve erőforrásait és korlátait.

Idevágó: A célnak összhangban kell lennie a szélesebb körű célkitűzésekkel, és érdemesnek kell lennie.

Időhöz kötött: A cél eléréséhez meghatározott időkeretnek kell lennie.

Ez a keret segít jól meghatározott célok létrehozásában, amelyek nagyobb valószínűséggel érhetők el. Például ahelyett, hogy azt mondaná: „Növelni szeretném az értékesítést”, a SMART célja a következő lenne: „A havi árbevétel növelése 15% -kal a következő negyedévben két új termékcsalád elindításával és e-mail marketing kampányunk bővítésével.” A SMART célok használata javíthatja a fókuszt, növelheti a motivációt, és egyértelmű utat biztosíthat a sikerhez mind személyes, mind szakmai környezetben. Segítenek a homályos szándékokat konkrét cselekvési tervekké alakítani.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+