2 perc olvasási idő

Mik azok a SMART célok?

A SMART célok a hatékony célok meghatározásának keretei. A SMART betűszó jelentése:

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

 

Sajátos: A céloknak világosnak és pontosnak kell lenniük, nem homályosaknak. Mérhető: Képesnek kell lennie számszerűsíteni, vagy legalább valamilyen módon mérni az előrehaladást.

Megvalósítható: A céloknak reálisnak és elérhetőnek kell lenniük, figyelembe véve erőforrásait és korlátait.

Idevágó: A célnak összhangban kell lennie a szélesebb körű célkitűzésekkel, és érdemesnek kell lennie.

Időhöz kötött: A cél eléréséhez meghatározott időkeretnek kell lennie.

Ez a keret segít jól meghatározott célok létrehozásában, amelyek nagyobb valószínűséggel érhetők el. Például ahelyett, hogy azt mondaná: „Növelni szeretném az értékesítést”, a SMART célja a következő lenne: „A havi árbevétel növelése 15% -kal a következő negyedévben két új termékcsalád elindításával és e-mail marketing kampányunk bővítésével.” A SMART célok használata javíthatja a fókuszt, növelheti a motivációt, és egyértelmű utat biztosíthat a sikerhez mind személyes, mind szakmai környezetben. Segítenek a homályos szándékokat konkrét cselekvési tervekké alakítani.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
3 perc olvasási idő

Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]

Olvasás
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+