1 perc olvasási idő

Mi az Upselling?

A feláras értékesítés olyan értékesítési technika, amely arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy az eredetileg tervezett vásárláshoz képest magasabb szintű terméket, továbbfejlesztett változatot vagy további funkciókat vásároljanak. Ez a stratégia növeli az átlagos rendelési értéket azáltal, hogy az ügyfeleknek jobb értéket vagy több előnyt nyújtó, továbbfejlesztett lehetőségeket mutat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A feláras értékesítés olyan értékesítési technika, amely arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy az eredetileg tervezett vásárláshoz képest magasabb szintű terméket, továbbfejlesztett változatot vagy további funkciókat vásároljanak. Ez a stratégia növeli az átlagos rendelési értéket azáltal, hogy az ügyfeleknek jobb értéket vagy több előnyt nyújtó, továbbfejlesztett lehetőségeket mutat.

Főbb jellemzők:

  • Értékközpontú: A magasabb ár helyett a további előnyöket hangsúlyozza.
  • Relevancia: Az ajánlatok szorosan kapcsolódnak az ügyfél eredeti választásához.
  • Időzítés: Általában a vásárlási folyamat során vagy a pénztárnál jelenik meg.
  • Összehasonlítás: Gyakran kiemeli a standard és prémium opciók közötti különbségeket

Előnyök:

  • Megnövekedett átlagos rendelési érték
  • Magasabb haszonkulcs a prémium termékek esetében
  • Fokozott vevői elégedettség a jobban illeszkedő termékekkel.
  • Javuló ügyfél-életérték

A hatékony upselling megközelítések közé tartoznak a funkciók összehasonlító táblázatok, a „jó-jobb-legjobb” termékszintek és a korlátozott idejű frissítési ajánlatok, amelyek sürgősséget teremtenek.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+