1 perc olvasási idő

Mi az ügyfél élettartamra vetített értéke?

Az egyik fontos mérőszám, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megragadják ügyfeleik kapcsolatainak hosszú távú értékét, az ügyfél élettartamra vetített értéke. Azt vizsgálja, hogy az ügyfél várhatóan mennyi pénzt költ egy vállalatnál a teljes hivatali ideje alatt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az egyik fontos mérőszám, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megragadják ügyfeleik kapcsolatainak hosszú távú értékét, az ügyfél élettartamra vetített értéke. Azt vizsgálja, hogy az ügyfél várhatóan mennyi pénzt költ egy vállalatnál a teljes hivatali ideje alatt. A vállalatok két elsődleges elemet mérlegelnek ennek megoldása érdekében. Először azt az átlagos jövedelmet veszik figyelembe, amelyet a fogyasztó behoz. Ezután megjósolják, hogy a fogyasztó valószínűleg mennyi ideig fog vásárolni tőlük.

E két szám szorzása segít a vállalatoknak megérteni az ügyfél általános értékét az idő múlásával. A marketinggel, ügyfélszolgálattal és termékfejlesztéssel kapcsolatos bölcs döntések meghozatala nagyban függ ettől a tudástól. Például egy vállalat jobban koncentrálhat bizonyos típusú ügyfelek csábítására és megtartására, ha tisztában van azzal, hogy némelyikük általában hosszabb ideig marad és többet költ. Alternatív megoldásként, ha felfedezik, hogy egyes fogyasztók élettartama alacsony, stratégiákat kereshetnek kiadásaik növelésére vagy a vállalkozáshoz fűződő kapcsolataik elmélyítésére.

 

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez

Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.

Olvasás
Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül
3 perc olvasási idő

Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül

Az erős márkák építéséhez két kulcsfontosságú elemre van szükség – a jelentőségteljességre és a megkülönböztethetőségre – derül ki a Kantar nagyszabású tanulmányából, amely 540 kategóriában és 54 piacon 20 000 márkát elemzett egy évtizeden keresztül. A kutatás szerint a márka megkülönböztetése az elsődleges növekedési hajtóerő, különösen akkor, ha az a széles közönségrétegre rezonál.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+