2 perc olvasási idő

Mi az ügyfél élettartamra vetített értéke?

Az egyik fontos mérőszám, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megragadják ügyfeleik kapcsolatainak hosszú távú értékét, az ügyfél élettartamra vetített értéke. Azt vizsgálja, hogy az ügyfél várhatóan mennyi pénzt költ egy vállalatnál a teljes hivatali ideje alatt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az egyik fontos mérőszám, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megragadják ügyfeleik kapcsolatainak hosszú távú értékét, az ügyfél élettartamra vetített értéke. Azt vizsgálja, hogy az ügyfél várhatóan mennyi pénzt költ egy vállalatnál a teljes hivatali ideje alatt. A vállalatok két elsődleges elemet mérlegelnek ennek megoldása érdekében. Először azt az átlagos jövedelmet veszik figyelembe, amelyet a fogyasztó behoz. Ezután megjósolják, hogy a fogyasztó valószínűleg mennyi ideig fog vásárolni tőlük.

E két szám szorzása segít a vállalatoknak megérteni az ügyfél általános értékét az idő múlásával. A marketinggel, ügyfélszolgálattal és termékfejlesztéssel kapcsolatos bölcs döntések meghozatala nagyban függ ettől a tudástól. Például egy vállalat jobban koncentrálhat bizonyos típusú ügyfelek csábítására és megtartására, ha tisztában van azzal, hogy némelyikük általában hosszabb ideig marad és többet költ. Alternatív megoldásként, ha felfedezik, hogy egyes fogyasztók élettartama alacsony, stratégiákat kereshetnek kiadásaik növelésére vagy a vállalkozáshoz fűződő kapcsolataik elmélyítésére.

 

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
3 perc olvasási idő

Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]

Olvasás
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+