1 perc olvasási idő

Mi az ügyfél élettartamra vetített értéke?

Az egyik fontos mérőszám, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megragadják ügyfeleik kapcsolatainak hosszú távú értékét, az ügyfél élettartamra vetített értéke. Azt vizsgálja, hogy az ügyfél várhatóan mennyi pénzt költ egy vállalatnál a teljes hivatali ideje alatt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az egyik fontos mérőszám, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megragadják ügyfeleik kapcsolatainak hosszú távú értékét, az ügyfél élettartamra vetített értéke. Azt vizsgálja, hogy az ügyfél várhatóan mennyi pénzt költ egy vállalatnál a teljes hivatali ideje alatt. A vállalatok két elsődleges elemet mérlegelnek ennek megoldása érdekében. Először azt az átlagos jövedelmet veszik figyelembe, amelyet a fogyasztó behoz. Ezután megjósolják, hogy a fogyasztó valószínűleg mennyi ideig fog vásárolni tőlük.

E két szám szorzása segít a vállalatoknak megérteni az ügyfél általános értékét az idő múlásával. A marketinggel, ügyfélszolgálattal és termékfejlesztéssel kapcsolatos bölcs döntések meghozatala nagyban függ ettől a tudástól. Például egy vállalat jobban koncentrálhat bizonyos típusú ügyfelek csábítására és megtartására, ha tisztában van azzal, hogy némelyikük általában hosszabb ideig marad és többet költ. Alternatív megoldásként, ha felfedezik, hogy egyes fogyasztók élettartama alacsony, stratégiákat kereshetnek kiadásaik növelésére vagy a vállalkozáshoz fűződő kapcsolataik elmélyítésére.

 

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Szállítási menedzsment a logisztikában
13 perc olvasási idő

Szállítási menedzsment a logisztikában

A szállításirányítás elengedhetetlen a hatékony logisztikához, biztosítva az áruk zökkenőmentes mozgását az ellátási láncokon keresztül. Ez magában foglalja a megfelelő fuvarozók kiválasztását, az útvonalak optimalizálását és a technológia integrálását a költségek csökkentése és a szállítási sebesség javítása érdekében. A globalizáció terjedésével a logisztikai vállalatoknak egyre nagyobb kihívásokkal kell szembenézniük, a távolsági szállítástól kezdve a gyors […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Olvasás
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+