1 perc olvasási idő

Mi az igénygenerálás?

A keresletgenerálás stratégiai folyamat, amely felkelti az érdeklődést termékei vagy szolgáltatásai iránt. Különböző taktikákat alkalmaz a vevői érdeklődés felkeltésére és átalakítására, többek között: 1.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A keresletgenerálás stratégiai folyamat, amely felkelti az érdeklődést termékei vagy szolgáltatásai iránt. Különböző taktikákat alkalmaz a vevői érdeklődés felkeltésére és átalakítására, többek között:

1. Tartalom marketing
2. SEO
3. E-mail kampányok
4. PPC reklám
5. Közösségi média
6. Marketing automatizálás
7. Partnerségek

A cél a potenciális ügyfelek bevonása és hosszú távú kapcsolatok kiépítése értékes tartalmakon keresztül, a bizalom és a márkahűség előmozdítása.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+