1 perc olvasási idő

Mi az FMCG?

Az FMCG a gyorsan mozgó fogyasztási cikkek rövidítése. Ezek olyan termékek, amelyeket gyorsan és viszonylag alacsony áron értékesítenek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az FMCG a gyorsan mozgó fogyasztási cikkek rövidítése. Ezek olyan termékek, amelyeket gyorsan és viszonylag alacsony áron értékesítenek.

Az FMCG olyan termékekre utal, amelyek rövid eltarthatósági idővel rendelkeznek, akár a magas fogyasztói kereslet, akár romlandó áruk miatt.

Jellemzők:

    • Gyakori vásárlások
    • Alacsony költség
    • Gyors fogyasztás
    • Rövid eltarthatóság
    • Nagy forgalom

Példák:

    • Ételek és italok
    • Piperecikkek
    • Vény nélkül kapható gyógyszerek
    • Tisztítószerek
    • Kozmetika
    • Irodaszerek

Iparági jelentőség: Az FMCG szektor az egyik legnagyobb és legversenyképesebb iparág világszerte, amelyben jelentős multinacionális vállalatok is részt vesznek. Az FMCG-vállalatok gyakran alacsony haszonkulccsal működnek, és a nyereség elérése érdekében nagy értékesítési volumenre támaszkodnak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Olvasás
A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben
8 perc olvasási idő

A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben

Kevés olyan iparág van, amely alkalmasabb a mesterséges intelligencia alkalmazására, mint az e-kereskedelem, mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok tekintetében. Ebben a cikkben az e-kereskedelemben a mesterséges intelligenciával történő automatizálás csínját-bínját vizsgáljuk meg. Megvizsgáljuk, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia az online kiskereskedelmet, javítva mindent a készletgazdálkodástól a személyre szabott vásárlói élményig. […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+