1 perc olvasási idő

Mi az előfizetési modell?

Az előfizetési modell egy olyan visszatérő bevételt biztosító üzleti megközelítés, amelyben az ügyfelek rendszeres időközönként (havonta, negyedévente vagy évente) fizetnek a termékekhez, szolgáltatásokhoz vagy tartalmakhoz való folyamatos hozzáférésért. Ez a modell az egyszeri vásárlásokat kiszámítható, hosszú távú ügyfélkapcsolatokká alakítja át.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az előfizetési modell egy olyan visszatérő bevételt biztosító üzleti megközelítés, amelyben az ügyfelek rendszeres időközönként (havonta, negyedévente vagy évente) fizetnek a termékekhez, szolgáltatásokhoz vagy tartalmakhoz való folyamatos hozzáférésért. Ez a modell az egyszeri vásárlásokat kiszámítható, hosszú távú ügyfélkapcsolatokká alakítja át.

Főbb jellemzők:

  • Ismétlődő számlázás: Automatizált, rendszeres fizetésgyűjtés
  • Többszintű árképzési lehetőségek: Különböző szolgáltatási szintek különböző árfekvésben
  • Megtartási fókusz: Az ügyfelek elégedettségének hangsúlyozása a lemorzsolódás csökkentése érdekében.
  • Értékfolytonosság: A termékek vagy szolgáltatások folyamatos szállítása

Előnyök:

  • Kiszámítható bevételi források
  • Magasabb ügyfél-élettartamérték
  • Jobb cash flow tervezés
  • Mélyebb ügyfélkapcsolatok
  • Adatokban gazdag ügyfélismeret

A népszerű előfizetési megközelítések közé tartoznak a kurátori termékdobozok, a fogyóeszközök utánpótlási szolgáltatásai, a hozzáférésen alapuló tagságok és a szoftver-az-a-szolgáltatás (SaaS) ajánlatok.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+