1 perc olvasási idő

Mi az EBITDA?

Az „Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization” (kamatok, adózás, értékcsökkenés és amortizáció előtti eredmény) rövidítése. Olyan kulcsfontosságú pénzügyi mutatószám, amely a vállalat alapvető üzleti teljesítményét méri a finanszírozás, az adórendszerek és a számviteli értékcsökkenés hatása nélkül.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az „Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization” (kamatok, adózás, értékcsökkenés és amortizáció előtti eredmény) rövidítése. Olyan kulcsfontosságú pénzügyi mutatószám, amely a vállalat alapvető üzleti teljesítményét méri a finanszírozás, az adórendszerek és a számviteli értékcsökkenés hatása nélkül. Az e-kereskedelmi szektorban gyakran használják a különböző online kiskereskedők jövedelmezőségének összehasonlítására, mivel kiküszöböli az országok és üzleti modellek közötti költségszerkezeti különbségeket. A magasabb EBITDA-árrés jellemzően erősebb működési hatékonyságot és készpénztermelő képességet jelez.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge