1 perc olvasási idő

Mi az a zéró fél adat?

Azéró fél adatai olyan információk, amelyeket az ügyfelek szándékosan és proaktívan osztanak meg egy vállalkozással. Az első féltől származó (a vásárlói viselkedésből megfigyelt) vagy a harmadik féltől származó (külső forrásokból szerzett) adatokkal ellentétben a nulla fél adatokat a fogyasztók kifejezetten közvetlen interakciók, például preferencia-központok, kvízek, felmérések, profilfrissítések és vásárlási szándékok révén bocsátják rendelkezésre.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Azéró fél adatai olyan információk, amelyeket az ügyfelek szándékosan és proaktívan osztanak meg egy vállalkozással. Az első féltől származó (a vásárlói viselkedésből megfigyelt) vagy a harmadik féltől származó (külső forrásokból szerzett) adatokkal ellentétben a nulla fél adatokat a fogyasztók kifejezetten közvetlen interakciók, például preferencia-központok, kvízek, felmérések, profilfrissítések és vásárlási szándékok révén bocsátják rendelkezésre.

Főbb jellemzők:

  • Önkéntes megosztás: Az ügyfelek aktívan választják az információ megadásának módját.
  • Nagy pontosság: Az adatok közvetlenül a forrástól (ügyféltől) származnak
  • Kontextuális: Gyakran tartalmaz preferenciákat, szándékokat és személyes kontextust.
  • Engedélyen alapuló: Teljes átláthatósággal és hozzájárulással gyűjtött adatok

Előnyök:

  • Erősebb személyre szabás adatvédelmi aggályok nélkül
  • Magasabb minőségű adatok az ajánlások testre szabásához
  • Jobb ügyfélbizalom az átlátható adatgyűjtés révén
  • Csökkentett függőség a harmadik féltől származó sütikre és nyomon követésre.
  • Fokozott képesség az ügyfelek igényeinek előrejelzésére

Az e-kereskedelmi márkák zéró féltől származó adatokat gyűjtenek interaktív kvízek, stílusprofilok, kívánságlisták, termék-visszajelző űrlapok és preferencia-központok segítségével, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy irányítsák vásárlási élményüket.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+