A hangkereskedelem vagy a V-kereskedelem az online vásárlás feltörekvő formája, ahol az ügyfelek hangutasításokat használnak a vásárláshoz. Ez a technológia olyan hangvezérelt eszközöket használ, mint az Amazon Alexa, a Google Home vagy akár a chatbotok a tranzakciók megkönnyítésére. Míg a V-kereskedelem még mindig gyerekcipőben jár, egyre nagyobb teret nyer, és számos vállalkozás már felfedezte és befektetett a digitális kiskereskedelem ezen innovatív megközelítésébe.
A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben
Önnek van egy webáruháza. Amikor egy nap felébred, minden vásárlói kérdésére automatikusan válaszol, a készletét tökéletes egyensúlyban kezeli, és a marketingkampányai robotpilótán futnak. És mindez a mesterséges intelligenciának köszönhető. Álomnak hangzik? Nem kell annak lennie. De ahogyan azt már sok vállalkozó megtanulta, az ehhez a digitális utópiához vezető útnak megvan a maga akadálya, mégpedig a […]