2 perc olvasási idő

Mi az a szociális kereskedelem?

A közösségi kereskedelem a termékek vagy szolgáltatások közvetlenül a közösségi média platformokon történő vásárlásának és eladásának gyakorlatára utal. Íme egy tömör magyarázat: A közösségi kereskedelem az e-kereskedelmi funkciók integrálása a közösségi média platformokba, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy befejezzék a teljes vásárlási folyamatot – a termék felfedezésétől a vásárlásig – anélkül, hogy elhagynák az […]

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A közösségi kereskedelem a termékek vagy szolgáltatások közvetlenül a közösségi média platformokon történő vásárlásának és eladásának gyakorlatára utal. Íme egy tömör magyarázat:

A közösségi kereskedelem az e-kereskedelmi funkciók integrálása a közösségi média platformokba, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy befejezzék a teljes vásárlási folyamatot – a termék felfedezésétől a vásárlásig – anélkül, hogy elhagynák az általuk preferált közösségi média alkalmazást. Ez a megközelítés kihasználja a közösségi hálózatok felhasználói elkötelezettségét és összekapcsolhatóságát, hogy interaktívabb és zökkenőmentesebb vásárlási élményt hozzon létre.

A szociális kereskedelem legfontosabb jellemzői gyakran a következők:

1. Megvásárolható bejegyzések vagy hirdetések
2. Alkalmazáson belüli fizetési folyamatok
3. Termékajánlások a felhasználói érdeklődés és a társadalmi kapcsolatok alapján
4. Felhasználó által létrehozott tartalom, például vélemények és fényképek
5. Közvetlen üzenetküldés a vevők és az eladók között

A közösségi kereskedelem népszerű platformjai közé tartozik a Facebook, az Instagram, a Pinterest és a TikTok. Bár a Facebook számos nyugati piacon vezeti a közösségi kereskedelmet, az elfogadási arány régiónként és demográfiai szempontból eltérő.

A közösségi kereskedelem célja, hogy csökkentse a súrlódást az online vásárlási úton azáltal, hogy kihasználja a felhasználók meglévő közösségi média szokásait és megbízható hálózatait.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
3 perc olvasási idő

Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]

Olvasás
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+