2 perc olvasási idő

Mi az a szociális kereskedelem?

A közösségi kereskedelem a termékek vagy szolgáltatások közvetlenül a közösségi média platformokon történő vásárlásának és eladásának gyakorlatára utal. Íme egy tömör magyarázat: A közösségi kereskedelem az e-kereskedelmi funkciók integrálása a közösségi média platformokba, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy befejezzék a teljes vásárlási folyamatot – a termék felfedezésétől a vásárlásig – anélkül, hogy elhagynák az […]

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A közösségi kereskedelem a termékek vagy szolgáltatások közvetlenül a közösségi média platformokon történő vásárlásának és eladásának gyakorlatára utal. Íme egy tömör magyarázat:

A közösségi kereskedelem az e-kereskedelmi funkciók integrálása a közösségi média platformokba, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy befejezzék a teljes vásárlási folyamatot – a termék felfedezésétől a vásárlásig – anélkül, hogy elhagynák az általuk preferált közösségi média alkalmazást. Ez a megközelítés kihasználja a közösségi hálózatok felhasználói elkötelezettségét és összekapcsolhatóságát, hogy interaktívabb és zökkenőmentesebb vásárlási élményt hozzon létre.

A szociális kereskedelem legfontosabb jellemzői gyakran a következők:

1. Megvásárolható bejegyzések vagy hirdetések
2. Alkalmazáson belüli fizetési folyamatok
3. Termékajánlások a felhasználói érdeklődés és a társadalmi kapcsolatok alapján
4. Felhasználó által létrehozott tartalom, például vélemények és fényképek
5. Közvetlen üzenetküldés a vevők és az eladók között

A közösségi kereskedelem népszerű platformjai közé tartozik a Facebook, az Instagram, a Pinterest és a TikTok. Bár a Facebook számos nyugati piacon vezeti a közösségi kereskedelmet, az elfogadási arány régiónként és demográfiai szempontból eltérő.

A közösségi kereskedelem célja, hogy csökkentse a súrlódást az online vásárlási úton azáltal, hogy kihasználja a felhasználók meglévő közösségi média szokásait és megbízható hálózatait.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+