2 perc olvasási idő

Mi az a retargeting?

A retargeting (más néven remarketing) olyan digitális hirdetési stratégia, amely azokat a felhasználókat célozza meg, akik korábban meglátogattak egy weboldalt vagy kapcsolatba léptek egy márkával, de a kívánt művelet elvégzése nélkül távoztak. Ez a technika a böngésző cookie-kat vagy pixelkövetést használ, hogy azonosítsa ezeket a látogatókat, és személyre szabott hirdetéseket kínáljon nekik, amikor más weboldalakat […]

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A retargeting (más néven remarketing) olyan digitális hirdetési stratégia, amely azokat a felhasználókat célozza meg, akik korábban meglátogattak egy weboldalt vagy kapcsolatba léptek egy márkával, de a kívánt művelet elvégzése nélkül távoztak. Ez a technika a böngésző cookie-kat vagy pixelkövetést használ, hogy azonosítsa ezeket a látogatókat, és személyre szabott hirdetéseket kínáljon nekik, amikor más weboldalakat böngésznek, közösségi médiát használnak vagy online keresnek.

Főbb jellemzők:

  • Viselkedésalapú célzás: Hirdetések a felhasználók weboldalon végzett konkrét interakciói alapján.
  • Cookie-alapú nyomon követés: Olyan technológia, amely felismeri a korábbi látogatókat az interneten
  • Szegmentált kampányok: Különböző üzenetek a felhasználók számára a kötelezettségvállalás különböző szakaszaiban.
  • Többplatformos elérés: Lehetőség az érdeklődőkkel való újbóli kapcsolatfelvételre különböző online csatornákon keresztül.

Előnyök:

  • Magasabb konverziós arányok, mint a hagyományos display hirdetéseknél
  • Csökkentett kosárelhagyás a vásárlóknak a megtekintett termékekről való emlékeztetése révén.
  • Fokozott márkaemlékezet az ismételt expozíció révén
  • Hatékonyabb reklámköltés az előzetesen minősített érdeklődőkre való összpontosítással.

A retargeting gyakori típusai közé tartozik a termékretargeting (a megtekintett termékek megjelenítése), a kosárelhagyás retargeting (a felhasználók emlékeztetése a meg nem vásárolt termékekre) és a keresztértékesítés retargeting (kiegészítő termékek ajánlása a korábbi vásárlóknak).

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+