1 perc olvasási idő

Mi az a puffer alulcsordulás?

Pufferalulcsordulás akkor fordul elő, ha egy puffert, az adatok ideiglenes tárolóterületét a rendszer gyorsabban olvassa, mint ahogy megtölti. Ez a puffer kiürüléséhez vezet, ami a program szüneteltetését vagy hibás működését okozza.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Pufferalulcsordulás akkor fordul elő, ha egy puffert, az adatok ideiglenes tárolóterületét a rendszer gyorsabban olvassa, mint ahogy megtölti. Ez a puffer kiürüléséhez vezet, ami a program szüneteltetését vagy hibás működését okozza. Ez adatvesztést, rendszerösszeomlást vagy biztonsági réseket okozhat, amelyeket a támadók kihasználhatnak. A pufferalulcsordulás a lassú adatforrások vagy az adatáramlás megszakadásának gyakori eredménye, és különösen problémás a valós idejű alkalmazásokban, például a hang- vagy videolejátszásban. Ezek különböznek a puffer túlcsordulásától, ahol a felesleges adatok meghaladják a puffer kapacitását.
Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken
3 perc olvasási idő

A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken

Az új adatok hatalmas szakadékot mutatnak az európai divatkiskereskedelemben. A Shein eladásai éves szinten 31,6%-kal nőttek, és csak decemberben 48%-ot értek el. Eközben az olyan bevált márkák, mint a H&M stagnáltak, az ASOS pedig 16,2%-kal zuhant. A számokból kiderül, mely márkák nyernek az európai vásárlókért folytatott harcban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok
3 perc olvasási idő

Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok

Naponta 12 millió kis csomag érkezik Európába nem uniós online áruházakból. A legtöbbjüket szándékosan alulértékelik, hogy kikerüljék az adókat, és sokuk nem biztonságos termékeket tartalmaz. Az Európai Parlament most új szabályokkal akarja megváltoztatni a játékot, amelyek átformálhatják az online vásárlás módját.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU