1 perc olvasási idő

Mi az a Pay Per Action (PPA)?

Jutalékos modell, ahol a partnerek egy adott műveletért (pl. feliratkozás, letöltés) kapnak fizetést.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Jutalékos modell, ahol a partnerek egy adott műveletért (pl. feliratkozás, letöltés) kapnak fizetést. Ez a teljesítményalapú megközelítés biztosítja, hogy a kereskedők csak akkor fizessenek, ha a kívánt eredmények bekövetkeznek. Az akciók közé tartozhatnak űrlapok kitöltése, fiókok létrehozása, alkalmazások telepítése vagy e-mail feliratkozások. A PPA-modellek összehangolják a partnerek ösztönzőit a kereskedői célokkal, mivel a forgalom mennyisége helyett a minőségre összpontosítanak. A pay-per-click modellel ellentétben a PPA minimalizálja a csalás és a pazarló reklámköltés kockázatát, mivel a kompenzáció a felhasználók értékes elkötelezettségétől függ. Ez a modell különösen népszerű a pénzügyi szolgáltatások, az előfizetéses vállalkozások és a mobilalkalmazás-marketing területén, ahol a konkrét felhasználói tevékenységek közvetlenül hozzájárulnak az üzleti célkitűzésekhez.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge