1 perc olvasási idő

Mi az a Landing Page?

Alanding page egy önálló weboldal, amelyet meghatározott céllal terveztek – általában azért, hogy a látogatókat vezetőkké vagy vásárlókká alakítsa. A hagyományos weboldaloldalakkal ellentétben a landing page-ek nagyon fókuszáltak, minimális navigációt és konkrét CTA-kat (call-to-action) tartalmaznak, hogy a látogatókat egyetlen konverziós cél felé vezessék.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Alanding page egy önálló weboldal, amelyet meghatározott céllal terveztek – általában azért, hogy a látogatókat vezetőkké vagy vásárlókká alakítsa. A hagyományos weboldaloldalakkal ellentétben a landing page-ek nagyon fókuszáltak, minimális navigációt és konkrét CTA-kat (call-to-action) tartalmaznak, hogy a látogatókat egyetlen konverziós cél felé vezessék.

Főbb jellemzők:

  • Egyetlen fókusz: Egy konkrét ajánlat vagy konverziós cél köré tervezték
  • Minimális figyelemelterelés: Korlátozott navigáció, koncentrált tartalom és egyértelmű CTA-k.
  • Konverzió-optimalizált: Stratégiai elrendezés és tervezési elemek a konverziók maximalizálása érdekében.
  • Kampányspecifikus: Gyakran meghatározott marketingkampányokhoz vagy forgalmi forrásokhoz készülnek.

Előnyök:

  • Magasabb konverziós arányok, mint az általános weboldal oldalakon
  • A marketing hatékonyságának jobb nyomon követése és mérése
  • Célzott üzenetek révén jobb minőségű vezetők
  • Jobb ROI a fizetett hirdetési kampányok esetében

A hatékony céloldalak jellemzően meggyőző címeket, releváns képeket, tömör, előnyökre összpontosító szövegeket, társadalmi bizonyítékokat (ajánlások, vélemények) és kiemelkedő, cselekvésre hívó gombokat tartalmaznak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+