1 perc olvasási idő

Mi az a Landing Page?

Alanding page egy önálló weboldal, amelyet meghatározott céllal terveztek – általában azért, hogy a látogatókat vezetőkké vagy vásárlókká alakítsa. A hagyományos weboldaloldalakkal ellentétben a landing page-ek nagyon fókuszáltak, minimális navigációt és konkrét CTA-kat (call-to-action) tartalmaznak, hogy a látogatókat egyetlen konverziós cél felé vezessék.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Alanding page egy önálló weboldal, amelyet meghatározott céllal terveztek – általában azért, hogy a látogatókat vezetőkké vagy vásárlókká alakítsa. A hagyományos weboldaloldalakkal ellentétben a landing page-ek nagyon fókuszáltak, minimális navigációt és konkrét CTA-kat (call-to-action) tartalmaznak, hogy a látogatókat egyetlen konverziós cél felé vezessék.

Főbb jellemzők:

  • Egyetlen fókusz: Egy konkrét ajánlat vagy konverziós cél köré tervezték
  • Minimális figyelemelterelés: Korlátozott navigáció, koncentrált tartalom és egyértelmű CTA-k.
  • Konverzió-optimalizált: Stratégiai elrendezés és tervezési elemek a konverziók maximalizálása érdekében.
  • Kampányspecifikus: Gyakran meghatározott marketingkampányokhoz vagy forgalmi forrásokhoz készülnek.

Előnyök:

  • Magasabb konverziós arányok, mint az általános weboldal oldalakon
  • A marketing hatékonyságának jobb nyomon követése és mérése
  • Célzott üzenetek révén jobb minőségű vezetők
  • Jobb ROI a fizetett hirdetési kampányok esetében

A hatékony céloldalak jellemzően meggyőző címeket, releváns képeket, tömör, előnyökre összpontosító szövegeket, társadalmi bizonyítékokat (ajánlások, vélemények) és kiemelkedő, cselekvésre hívó gombokat tartalmaznak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge