A webes keresési eredmények között a weboldal tartalmának rövid kivonata vagy összefoglalása, amely az oldal címe és URL-címe alatt jelenik meg. A kivonatok gyors áttekintést nyújtanak a felhasználóknak arról, hogy az oldal mennyire releváns a keresési lekérdezésük szempontjából. Ezek lehetnek normál szöveges kivonatok, bővített kivonatok további adatokkal, például értékelésekkel vagy árakkal, vagy kiemelt kivonatok, amelyek jól láthatóan jelennek meg a keresési eredmények tetején. A keresőmotorok általában automatikusan generálnak kivonatokat, bár a webhelytulajdonosok optimalizálási technikákkal befolyásolhatják őket.
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]