1 perc olvasási idő

Mi az a keresztértékesítés?

A keresztértékesítés olyan értékesítési taktika, amely magában foglalja további termékek vagy szolgáltatások felajánlását a meglévő ügyfeleknek. Az értékesítés hasonló taktika, de azzal a céllal, hogy drágább terméket kínáljon.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A keresztértékesítés olyan értékesítési taktika, amely magában foglalja további termékek vagy szolgáltatások felajánlását a meglévő ügyfeleknek. Az értékesítés hasonló taktika, de azzal a céllal, hogy drágább terméket kínáljon. A keresztértékesítés során a terméknek nem kell drágábbnak lennie, hanem tartozék lehet. Például egy ügyfél mobiltelefont vásárol, és az eladó további tartozékokat kínál, például mobiltelefon-tokot vagy memóriakártyát. Az ilyen keresztértékesítés nem csak az e-boltokra vonatkozik, ahol a vásárláskor további termékek vagy szolgáltatások jeleníthetők meg, hanem a személyes értékesítésre is, ahol az eladó további termékeket vagy szolgáltatásokat kínál közvetlenül a vevőnek.

 

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Google alapvető frissítéseinek kezelése
3 perc olvasási idő

A Google alapvető frissítéseinek kezelése

A Google Core Updates rendszeresen átalakítja a keresési algoritmusokat a találatok minőségének és megbízhatóságának javítása érdekében. Ezek a frissítések azonban befolyásolhatják a webhelyek rangsorolását a keresésben, ami hatással lehet az e-kereskedelem láthatóságára. Mi a teendő, ha webhelyei elkezdenek forgalmat veszíteni a Google Core Updates szolgáltatásból?

Olvasás
10 e-kereskedelmi trend, amely forradalmasítja az európai piacokat 2025-ben
5 perc olvasási idő

10 e-kereskedelmi trend, amely forradalmasítja az európai piacokat 2025-ben

2025-ben várhatóan számos jelentős tendencia fogja befolyásolni az európai e-kereskedelmi piacot. Az AI-alapú automatizálástól a fenntartható gyakorlatokig ezek a fejlesztések azt ígérik, hogy forradalmasítják a fogyasztók vásárlását és a vállalkozások működését. A mesterséges intelligencia széles körű elterjedésével és a gyorsan növekvő AR/VR piacokkal, valamint a fenntarthatóságra való erőteljes törekvéssel, ahol a fogyasztók 68%-a részesíti előnyben […]

Olvasás
Hogyan javítja a CRM az ügyfélélményt?
3 perc olvasási idő

Hogyan javítja a CRM az ügyfélélményt?

A CRM rendszerek nélkülözhetetlenné váltak az ügyfélkapcsolataik javítására törekvő vállalkozások számára. Ezek a platformok átalakítják az ügyfélélményt az adatok központosításával, az interakciók személyre szabásával és az összes csatornán keresztüli kommunikáció egyszerűsítésével, ami végső soron jobb ügyfél-elégedettséghez és megtartási arányokhoz vezet.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+