1 perc olvasási idő

Mi az a Google Merchant Center?

A Google Merchant Center központosított platformként szolgál az e-kereskedelmi vállalkozások számára digitális jelenlétük kezeléséhez a Google vásárlással kapcsolatos termékcsomagjában. Ez a hatékony eszköz lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy hatékonyan ellenőrizzék és frissítsék online terméklistáikat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A Google Merchant Center központosított platformként szolgál az e-kereskedelmi vállalkozások számára digitális jelenlétük kezeléséhez a Google vásárlással kapcsolatos termékcsomagjában. Ez a hatékony eszköz lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy hatékonyan ellenőrizzék és frissítsék online terméklistáikat. A Google Merchant Center alapvető célja, hogy egyszerűsített felületet biztosítson, ahol a vállalkozások feltölthetik, karbantarthatják és optimalizálhatják termékinformációikat. Ez magában foglalja az olyan fontos részleteket, mint a képek, az árak és a leírások, amelyek ezután megjelennek a releváns Google Shopping keresési eredmények között. Ezen az elsődleges funkción túl a Google Merchant Center zökkenőmentesen integrálható más Google-szolgáltatásokkal, köztük a Google Cégemmel. Ez az integráció átfogó ellenőrzést biztosít a vállalkozások számára a Google-alapú e-kereskedelmi és marketingtevékenységeik felett, lehetővé téve egy koherens és hatékony online kiskereskedelmi stratégiát. A Google Merchant Center használatával a vállalkozások biztosíthatják, hogy termékeik pontosan képviselve legyenek a Google ökoszisztémájában, ami potenciálisan növelheti a láthatóságot és növelheti az értékesítést a versengő digitális piacon.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben
12 perc olvasási idő

A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben

Önnek van egy webáruháza. Amikor egy nap felébred, minden vásárlói kérdésére automatikusan válaszol, a készletét tökéletes egyensúlyban kezeli, és a marketingkampányai robotpilótán futnak. És mindez a mesterséges intelligenciának köszönhető. Álomnak hangzik? Nem kell annak lennie. De ahogyan azt már sok vállalkozó megtanulta, az ehhez a digitális utópiához vezető útnak megvan a maga akadálya, mégpedig a […]

Jiri Kral Jiri Kral
Content Manager
Olvasás
A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat
10 perc olvasási idő

E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat

Online áruház indítását fontolgatja? Az e-kereskedelem jelenléte a mai digitális világban szinte minden üzleti ágazat számára kulcsfontosságú. Legyen szó akár egy már bevezetett márkáról, akár egy új online vállalkozás indításáról, elengedhetetlen, hogy megértse, hogyan működik egy e-kereskedelmi weboldal fejlesztése a különböző e-kereskedelmi platformokon. Ez a tudás segít Önnek abban, hogy felmérje az Ön egyedi igényeihez […]

Veronika Šafránová Veronika Šafránová
Marketing manager
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+