1 perc olvasási idő

Mi az a fej nélküli e-kereskedelem?

Afej nélküli e-kereskedelem olyan architektúra, amely elválasztja a front-end megjelenítési réteget (a „fejet”) a back-end e-kereskedelmi funkcióktól, amelyek API-kon keresztül kapcsolódnak egymáshoz. Ez a szétválasztott megközelítés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a hagyományos platformok korlátai nélkül, több érintkezési ponton keresztül testreszabott vásárlási élményt hozzanak létre.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Afej nélküli e-kereskedelem olyan architektúra, amely elválasztja a front-end megjelenítési réteget (a „fejet”) a back-end e-kereskedelmi funkcióktól, amelyek API-kon keresztül kapcsolódnak egymáshoz. Ez a szétválasztott megközelítés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a hagyományos platformok korlátai nélkül, több érintkezési ponton keresztül testreszabott vásárlási élményt hozzanak létre.

Főbb jellemzők:

  • Leválasztott architektúra: A front-end és a back-end rendszerek egymástól függetlenül működnek.
  • API-első megközelítés: Minden kommunikáció API-kon keresztül történik
  • Omnichannel képesség: Telepítés a weboldalakon, mobilalkalmazásokon, közösségi kereskedelemben és más területeken.
  • Rugalmas technológiai stack: Szabadság a preferált front-end keretrendszerek használatára

Előnyök:

  • Javított fejlesztői élmény
  • Gyorsabb innováció és frissítések
  • Jobb teljesítmény és oldalbetöltési sebesség
  • Fokozott skálázhatóság
  • Jövőbiztosság az új ügyfélkapcsolati pontokhoz

A népszerű fej nélküli kereskedelmi megoldások közé tartozik a Commercetools, az Elastic Path, a BigCommerce (fej nélküli opció), a Shopify Plus (fej nélküli képességek) és a Fabric.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+