1 perc olvasási idő

Mi az a digitális PR?

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére. Ahelyett, hogy divatos eseményeken schmoozolnánk, online zümmögésről és internetes hírnévről beszélünk. Gondolj bloggerekre, ne óriásplakátokra. Közösségi média mavenek a TV-spotok helyett.

Az egész arról szól, hogy márkáját az internet vadnyugatán is elérhetővé tegye. Mindenütt ott kell lenned – Twitter, Instagram, nevezd meg. És ne felejtsd el ezeket az influencereket – olyanok, mint a digitális szájról szájra a szteroidokon.

De ez nem csak a hangosságról szól. Okosnak is kell lenned. SEO trükkök, vírusos tartalom, az egész shebang. Arról szól, hogy a Google legalább annyira szeresse Önt, mint az ügyfeleit.

És valljuk be, manapság, ha nem vagy online, akár láthatatlan is lehetsz. A digitális PR az, amellyel biztosíthatja, hogy márkája ne vesszen el az internetes ürességben.

Szóval igen, ez az internet korának PR-ja. Kevesebb pezsgő és kaviár, több kattintás és megosztás. Ilyen világban élünk most.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez

Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.

Olvasás
Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül
3 perc olvasási idő

Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül

Az erős márkák építéséhez két kulcsfontosságú elemre van szükség – a jelentőségteljességre és a megkülönböztethetőségre – derül ki a Kantar nagyszabású tanulmányából, amely 540 kategóriában és 54 piacon 20 000 márkát elemzett egy évtizeden keresztül. A kutatás szerint a márka megkülönböztetése az elsődleges növekedési hajtóerő, különösen akkor, ha az a széles közönségrétegre rezonál.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+