1 perc olvasási idő

Mi az a digitális PR?

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére. Ahelyett, hogy divatos eseményeken schmoozolnánk, online zümmögésről és internetes hírnévről beszélünk. Gondolj bloggerekre, ne óriásplakátokra. Közösségi média mavenek a TV-spotok helyett.

Az egész arról szól, hogy márkáját az internet vadnyugatán is elérhetővé tegye. Mindenütt ott kell lenned – Twitter, Instagram, nevezd meg. És ne felejtsd el ezeket az influencereket – olyanok, mint a digitális szájról szájra a szteroidokon.

De ez nem csak a hangosságról szól. Okosnak is kell lenned. SEO trükkök, vírusos tartalom, az egész shebang. Arról szól, hogy a Google legalább annyira szeresse Önt, mint az ügyfeleit.

És valljuk be, manapság, ha nem vagy online, akár láthatatlan is lehetsz. A digitális PR az, amellyel biztosíthatja, hogy márkája ne vesszen el az internetes ürességben.

Szóval igen, ez az internet korának PR-ja. Kevesebb pezsgő és kaviár, több kattintás és megosztás. Ilyen világban élünk most.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Szállítási menedzsment a logisztikában
13 perc olvasási idő

Szállítási menedzsment a logisztikában

A szállításirányítás elengedhetetlen a hatékony logisztikához, biztosítva az áruk zökkenőmentes mozgását az ellátási láncokon keresztül. Ez magában foglalja a megfelelő fuvarozók kiválasztását, az útvonalak optimalizálását és a technológia integrálását a költségek csökkentése és a szállítási sebesség javítása érdekében. A globalizáció terjedésével a logisztikai vállalatoknak egyre nagyobb kihívásokkal kell szembenézniük, a távolsági szállítástól kezdve a gyors […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Olvasás
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+