1 perc olvasási idő

Mi az a digitális PR?

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére. Ahelyett, hogy divatos eseményeken schmoozolnánk, online zümmögésről és internetes hírnévről beszélünk. Gondolj bloggerekre, ne óriásplakátokra. Közösségi média mavenek a TV-spotok helyett.

Az egész arról szól, hogy márkáját az internet vadnyugatán is elérhetővé tegye. Mindenütt ott kell lenned – Twitter, Instagram, nevezd meg. És ne felejtsd el ezeket az influencereket – olyanok, mint a digitális szájról szájra a szteroidokon.

De ez nem csak a hangosságról szól. Okosnak is kell lenned. SEO trükkök, vírusos tartalom, az egész shebang. Arról szól, hogy a Google legalább annyira szeresse Önt, mint az ügyfeleit.

És valljuk be, manapság, ha nem vagy online, akár láthatatlan is lehetsz. A digitális PR az, amellyel biztosíthatja, hogy márkája ne vesszen el az internetes ürességben.

Szóval igen, ez az internet korának PR-ja. Kevesebb pezsgő és kaviár, több kattintás és megosztás. Ilyen világban élünk most.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge