Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére. Ahelyett, hogy divatos eseményeken schmoozolnánk, online zümmögésről és internetes hírnévről beszélünk. Gondolj bloggerekre, ne óriásplakátokra. Közösségi média mavenek a TV-spotok helyett.
Az egész arról szól, hogy márkáját az internet vadnyugatán is elérhetővé tegye. Mindenütt ott kell lenned – Twitter, Instagram, nevezd meg. És ne felejtsd el ezeket az influencereket – olyanok, mint a digitális szájról szájra a szteroidokon.
De ez nem csak a hangosságról szól. Okosnak is kell lenned. SEO trükkök, vírusos tartalom, az egész shebang. Arról szól, hogy a Google legalább annyira szeresse Önt, mint az ügyfeleit.
És valljuk be, manapság, ha nem vagy online, akár láthatatlan is lehetsz. A digitális PR az, amellyel biztosíthatja, hogy márkája ne vesszen el az internetes ürességben.
Szóval igen, ez az internet korának PR-ja. Kevesebb pezsgő és kaviár, több kattintás és megosztás. Ilyen világban élünk most.