A több platformon átívelő integrált marketing olyan stratégia, amelynek célja, hogy zökkenőmentes élményt nyújtson a potenciális ügyfelek számára a vásárlási út során. Ez a megközelítés magában foglalja a különböző marketingcsatornák koordinálását a következetes és összekapcsolt üzenet továbbítása érdekében. A fogyasztókkal való interakció során a különböző kapcsolattartási pontokon a marketingszakemberek adatközpontú technikákat alkalmazhatnak részletes ügyfélprofilok kidolgozására. Ezek a profilok lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy személyre szabják marketingtevékenységüket, javítsák az általános ügyfélélményt és elősegítsék a márkahűséget. A legfontosabb annak biztosítása, hogy minden marketingcsatorna kiegészítse a többit, és a közönséget egy egységes narratíván keresztül vezesse, amely átível a különböző médiákon és érintkezési pontokon.
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]