1 perc olvasási idő

Mi az a csatornán átívelő marketing?

A több platformon átívelő integrált marketing olyan stratégia, amelynek célja, hogy zökkenőmentes élményt nyújtson a potenciális ügyfelek számára a vásárlási út során. Ez a megközelítés magában foglalja a különböző marketingcsatornák koordinálását a következetes és összekapcsolt üzenet továbbítása érdekében.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A több platformon átívelő integrált marketing olyan stratégia, amelynek célja, hogy zökkenőmentes élményt nyújtson a potenciális ügyfelek számára a vásárlási út során. Ez a megközelítés magában foglalja a különböző marketingcsatornák koordinálását a következetes és összekapcsolt üzenet továbbítása érdekében. A fogyasztókkal való interakció során a különböző kapcsolattartási pontokon a marketingszakemberek adatközpontú technikákat alkalmazhatnak részletes ügyfélprofilok kidolgozására. Ezek a profilok lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy személyre szabják marketingtevékenységüket, javítsák az általános ügyfélélményt és elősegítsék a márkahűséget. A legfontosabb annak biztosítása, hogy minden marketingcsatorna kiegészítse a többit, és a közönséget egy egységes narratíván keresztül vezesse, amely átível a különböző médiákon és érintkezési pontokon.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU