1 perc olvasási idő

Mi az a CPI?

CPI, megjelenítésenkénti költség. Ez a kifejezés az online forgalomhoz és az internetes hirdetésekhez kapcsolódik.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

CPI, megjelenítésenkénti költség. Ez a kifejezés az online forgalomhoz és az internetes hirdetésekhez kapcsolódik. Arra az árra utal, amelyet a hirdető fizet hirdetésének az internetfelhasználó számára történő minden egyes megjelenítéséért. A megjelenítésenkénti költséghez kapcsolódó hasonló kifejezés a CPM, ezrelékenkénti költség, amely az ezer megjelenítésenkénti költség. Ezeket a kifejezéseket az online hirdetések hatékonyságának és jövedelmezőségének meghatározására használják. Más médiában, például rádióban vagy televízióban történő reklámozásért hasonló módon fizetnek. A reklámot a nézők vagy hallgatók számának becslése alapján értékesítik.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+