1 perc olvasási idő

Mi az a CPC?

A CPC – kattintásonkénti költség – az internetes marketing része, és arra utal, hogy a hirdető mennyit fizet a kiadónak a hirdetésére való kattintásért. Ez a kifejezés szorosan kapcsolódik a PPC-hez vagy a Pay per Click-hez.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A CPC – kattintásonkénti költség – az internetes marketing része, és arra utal, hogy a hirdető mennyit fizet a kiadónak a hirdetésére való kattintásért. Ez a kifejezés szorosan kapcsolódik a PPC-hez vagy a Pay per Click-hez. Míg a CPC maga a kattintásonkénti költség, a PPC az ilyen típusú hirdetések operációs rendszere.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge