1 perc olvasási idő

Mi az a Connected TV (CTV)?

A csatlakoztatott televíziózás (CTV) az internethez csatlakoztatott televízión történő videótartalom-nézésre utal – akár közvetlenül (pl. okostévé), akár olyan eszközökön keresztül, mint a set-top boxok vagy játékkonzolok.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A csatlakoztatott televíziózás (CTV) az internethez csatlakoztatott televízión történő videótartalom-nézésre utal – akár közvetlenül (pl. okostévé), akár olyan eszközökön keresztül, mint a set-top boxok vagy játékkonzolok. Lehetővé teszi az olyan platformokról, mint a YouTube, a Netflix vagy a televíziós archívumokból származó tartalmak streamelését, és a digitális csatornákhoz hasonlóan új lehetőségeket kínál a célzott reklámozásra.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+