1 perc olvasási idő

Mi az a chatbot?

Ismerje meg a legjobb beszélgetőpartnert: a chatbotot! Olyan, mintha lenne egy szuperokos barátod, aki mindig elérhető, hogy csevegjen, meghallgasson és segítsen.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Ismerje meg a legjobb beszélgetőpartnert: a chatbotot! Olyan, mintha lenne egy szuperokos barátod, aki mindig elérhető, hogy csevegjen, meghallgasson és segítsen. De ahelyett, hogy ember lenne, ez a barát egy számítógépes program, amelyet az emberi beszélgetések utánzására terveztek.

Míg egyes chatbotok egyszerűek és csak alapvető információkat nyújtanak, mások valami még lenyűgözőbbel vannak felszerelve: mesterséges intelligenciával (AI). Ez azt jelenti, hogy természetes nyelvi feldolgozást (NLP) használhatnak, hogy megértsék, amit mondasz, és meglepően emberi módon reagáljanak. Ez olyan, mintha beszélgetnél valakivel, aki megfog!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken
3 perc olvasási idő

A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken

Az új adatok hatalmas szakadékot mutatnak az európai divatkiskereskedelemben. A Shein eladásai éves szinten 31,6%-kal nőttek, és csak decemberben 48%-ot értek el. Eközben az olyan bevált márkák, mint a H&M stagnáltak, az ASOS pedig 16,2%-kal zuhant. A számokból kiderül, mely márkák nyernek az európai vásárlókért folytatott harcban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok
3 perc olvasási idő

Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok

Naponta 12 millió kis csomag érkezik Európába nem uniós online áruházakból. A legtöbbjüket szándékosan alulértékelik, hogy kikerüljék az adókat, és sokuk nem biztonságos termékeket tartalmaz. Az Európai Parlament most új szabályokkal akarja megváltoztatni a játékot, amelyek átformálhatják az online vásárlás módját.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU