2 perc olvasási idő

Mi a Dropshipping?

Olyan kiskereskedelmi teljesítési üzleti modell, amelyben az eladó készletfenntartás nélkül fogadja el a vásárlói megrendeléseket. Ehelyett, amikor a vásárló vásárol, az eladó megvásárolja a terméket egy harmadik féltől, aki aztán közvetlenül a vásárlónak szállítja a terméket.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Olyan kiskereskedelmi teljesítési üzleti modell, amelyben az eladó készletfenntartás nélkül fogadja el a vásárlói megrendeléseket. Ehelyett, amikor a vásárló vásárol, az eladó megvásárolja a terméket egy harmadik féltől, aki aztán közvetlenül a vásárlónak szállítja a terméket.Hogyan működik?

  1. A vásárló megrendelést ad le az eladó áruházában.
  2. Az eladó továbbítja a rendelés adatait a szállítójának
  3. A szállító becsomagolja és közvetlenül a vásárlónak szállítja a terméket.
  4. Az eladó kifizeti a beszállítót, miközben a felárat megtartja nyereségként.

Legfontosabb előnyök:

  • Alacsony indulási költségek (nincs szükség készletbefektetésre)
  • Csökkentett általános költségek (nincsenek raktározási költségek).
  • Helyfüggetlenség (bárhonnan működtethető)
  • Skálázhatóság (új termékek könnyen felvehetők)
  • Nincs leltárkezelés vagy az eladatlan készlet kockázata
  • Rugalmasság a különböző termékkörök kipróbálásához

Legfontosabb kihívások:

  • Alacsonyabb haszonkulcs (jellemzően 15-45% a hagyományos kiskereskedelemhez képest).
  • A termékek és a csomagolás korlátozott minőségellenőrzése
  • A szállító megbízhatóságától való függés a szállítás és a teljesítés tekintetében
  • Potenciális szállítási késedelmek és komplikációk
  • Bonyolultabb rendeléskövetés és ügyfélszolgálat
  • Fokozott verseny az alacsony belépési korlátok miatt
  • Az ellátási lánc átláthatóságával kapcsolatos problémák

Ideális a következők számára: Vállalkozók, akik üzleti ötleteket szeretnének tesztelni minimális előzetes befektetéssel, digitális nomádok és olyanok, akik rugalmas működéssel rendelkező mellékes tevékenységet keresnek.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken
3 perc olvasási idő

A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken

Az új adatok hatalmas szakadékot mutatnak az európai divatkiskereskedelemben. A Shein eladásai éves szinten 31,6%-kal nőttek, és csak decemberben 48%-ot értek el. Eközben az olyan bevált márkák, mint a H&M stagnáltak, az ASOS pedig 16,2%-kal zuhant. A számokból kiderül, mely márkák nyernek az európai vásárlókért folytatott harcban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok
3 perc olvasási idő

Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok

Naponta 12 millió kis csomag érkezik Európába nem uniós online áruházakból. A legtöbbjüket szándékosan alulértékelik, hogy kikerüljék az adókat, és sokuk nem biztonságos termékeket tartalmaz. Az Európai Parlament most új szabályokkal akarja megváltoztatni a játékot, amelyek átformálhatják az online vásárlás módját.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU