1 perc olvasási idő

Márkahűség

Gondoljon kedvenc kávézójára vagy könyvesboltjára – arra, amelyhez mindig visszatér, még akkor is, ha más lehetőségek vannak a közelben. Ez a márkahűség a gyakorlatban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Gondoljon kedvenc kávézójára vagy könyvesboltjára – arra, amelyhez mindig visszatér, még akkor is, ha más lehetőségek vannak a közelben. Ez a márkahűség a gyakorlatban. A kényelem és az ismerősség érzése az, ami miatt az ügyfelek visszatérnek még többért. És ez nem csak magukról a termékekről vagy szolgáltatásokról szól, hanem arról is, hogy az ügyfelek hogyan érzik magukat, amikor kapcsolatba lépnek a márkával. Ha következetesen teljesíted az ígéreteidet, empátiát mutatsz, és olyan értékeket osztasz meg, amelyek rezonálnak a közönségeddel, mély kapcsolatot építesz ki velük. Erről szól a márkahűség. Ez a végső dicséret a vállalkozásod számára, mert azt jelenti, hogy az ügyfelek bíznak benned annyira, hogy visszatérjenek. És ez a növekedés egyik fő mozgatórugója, mivel a hűséges ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják Önt másoknak, és próbálnak ki új termékeket és szolgáltatásokat.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Olvasás
A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben
8 perc olvasási idő

A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben

Kevés olyan iparág van, amely alkalmasabb a mesterséges intelligencia alkalmazására, mint az e-kereskedelem, mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok tekintetében. Ebben a cikkben az e-kereskedelemben a mesterséges intelligenciával történő automatizálás csínját-bínját vizsgáljuk meg. Megvizsgáljuk, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia az online kiskereskedelmet, javítva mindent a készletgazdálkodástól a személyre szabott vásárlói élményig. […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+