1 perc olvasási idő

Márkahűség

Gondoljon kedvenc kávézójára vagy könyvesboltjára – arra, amelyhez mindig visszatér, még akkor is, ha más lehetőségek vannak a közelben. Ez a márkahűség a gyakorlatban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Gondoljon kedvenc kávézójára vagy könyvesboltjára – arra, amelyhez mindig visszatér, még akkor is, ha más lehetőségek vannak a közelben. Ez a márkahűség a gyakorlatban. A kényelem és az ismerősség érzése az, ami miatt az ügyfelek visszatérnek még többért. És ez nem csak magukról a termékekről vagy szolgáltatásokról szól, hanem arról is, hogy az ügyfelek hogyan érzik magukat, amikor kapcsolatba lépnek a márkával. Ha következetesen teljesíted az ígéreteidet, empátiát mutatsz, és olyan értékeket osztasz meg, amelyek rezonálnak a közönségeddel, mély kapcsolatot építesz ki velük. Erről szól a márkahűség. Ez a végső dicséret a vállalkozásod számára, mert azt jelenti, hogy az ügyfelek bíznak benned annyira, hogy visszatérjenek. És ez a növekedés egyik fő mozgatórugója, mivel a hűséges ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják Önt másoknak, és próbálnak ki új termékeket és szolgáltatásokat.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU