1 perc olvasási idő

Lobogó

A bannerek népszerű módja annak, hogy a vállalkozások online eljuttassák üzenetüket. Olyanok, mint egy digitális hirdetőtábla, amely felbukkan a webhelyeken, általában a képernyő szélén.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A bannerek népszerű módja annak, hogy a vállalkozások online eljuttassák üzenetüket. Olyanok, mint egy digitális hirdetőtábla, amely felbukkan a webhelyeken, általában a képernyő szélén. És legyünk őszinték, még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy a vállalatok elérjék célközönségüket. A megjelenítők partneri kapcsolatban állnak ezekkel a hirdetőkkel, akik fizetnek azért, hogy szalaghirdetéseiket megjelenítsék webhelyeiken. Ez úgy működik, hogy fizethet minden alkalommal, amikor valaki látja a szalaghirdetését (CPM-ként vagy ezer megjelenítésenkénti költségként ismert), vagy csak akkor, ha valaki ténylegesen rákattint (ezt PPC-nek vagy kattintásonkénti fizetésnek hívják).

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben
12 perc olvasási idő

A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben

Önnek van egy webáruháza. Amikor egy nap felébred, minden vásárlói kérdésére automatikusan válaszol, a készletét tökéletes egyensúlyban kezeli, és a marketingkampányai robotpilótán futnak. És mindez a mesterséges intelligenciának köszönhető. Álomnak hangzik? Nem kell annak lennie. De ahogyan azt már sok vállalkozó megtanulta, az ehhez a digitális utópiához vezető útnak megvan a maga akadálya, mégpedig a […]

Jiri Kral Jiri Kral
Content Manager
Olvasás
A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat
10 perc olvasási idő

E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat

Online áruház indítását fontolgatja? Az e-kereskedelem jelenléte a mai digitális világban szinte minden üzleti ágazat számára kulcsfontosságú. Legyen szó akár egy már bevezetett márkáról, akár egy új online vállalkozás indításáról, elengedhetetlen, hogy megértse, hogyan működik egy e-kereskedelmi weboldal fejlesztése a különböző e-kereskedelmi platformokon. Ez a tudás segít Önnek abban, hogy felmérje az Ön egyedi igényeihez […]

Veronika Šafránová Veronika Šafránová
Marketing manager
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+