Az élő vásárlás olyan marketingstratégia, amelynek során a házigazda, általában egy influencer vagy híresség, élő videón keresztül népszerűsíti a terméket. Az otthoni vásárlási televíziós műsorokhoz hasonlóan, amelyekben az egyén bemutatja, hogyan kell használni egy tárgyat, a házigazda és a közönség közötti interakció teljesen élőben zajlik, ahogy a neve is sugallja. A játékosított tartalmakat, beleértve a promóciókat és díjakat is, általában az élő közvetítés során kínáljuk a közönségnek, de csak korlátozott időtartamra. Az élő közvetítésű vásárlás különösen hatékony a szűkösség vagy a korlátozott elérhetőség által okozott sürgősség érzése miatt. Sőt, minél nagyobb a közönség, annál nagyobb a félelem, hogy lemarad egy potenciálisan jó üzletről.
A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben
Önnek van egy webáruháza. Amikor egy nap felébred, minden vásárlói kérdésére automatikusan válaszol, a készletét tökéletes egyensúlyban kezeli, és a marketingkampányai robotpilótán futnak. És mindez a mesterséges intelligenciának köszönhető. Álomnak hangzik? Nem kell annak lennie. De ahogyan azt már sok vállalkozó megtanulta, az ehhez a digitális utópiához vezető útnak megvan a maga akadálya, mégpedig a […]