1 perc olvasási idő

Mi az a Content ID a YouTube-on?

A Content ID a YouTube-on a YouTube által kifejlesztett digitális ujjlenyomat-rendszer, amely segít a tartalomkészítőknek és a szerzőijog-tulajdonosoknak szellemi tulajdonuk kezelésében és védelmében a platformon. A Content ID a következő: 1.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A Content ID a YouTube-on a YouTube által kifejlesztett digitális ujjlenyomat-rendszer, amely segít a tartalomkészítőknek és a szerzőijog-tulajdonosoknak szellemi tulajdonuk kezelésében és védelmében a platformon.

A Content ID a következő:

1. Automatizált szerzői jogkezelő rendszer
2. 2007-ben indította el a YouTube
3. A szerzői joggal védett tartalom azonosítására és kezelésére tervezték

Így működik:

  • A tartalomtulajdonosok beküldik eredeti tartalmukat a YouTube-ra
  • A YouTube digitális ujjlenyomatot készít erről a tartalomról
  • A rendszer ezután beolvassa az összes feltöltött videót az ujjlenyomatok adatbázisával
  • Ha egyezést találunk, a végrehajtott művelet a szerzői jog tulajdonosának választott irányelvétől függ (letiltás, bevételszerzés vagy nyomon követés)



A Content ID segítségével az alkotók és a szerzőijog-tulajdonosok a következőkben segíthetnek:

  • A tartalom YouTube-on való felhasználásának automatikus észlelése
  • Válassza ki, hogyan kezelje a tartalmat, amikor megtalálja
  • Bevételszerzés a tartalmaik jogosulatlan feltöltésével
  • Betekintést nyerhet abba, hogyan használják fel a tartalmukat

Ez a rendszer bevezetése óta a szerzői jogok védelmének és a tartalom bevételszerzésének kulcsfontosságú eszközévé vált a YouTube-on.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Olvasás
A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben
8 perc olvasási idő

A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben

Kevés olyan iparág van, amely alkalmasabb a mesterséges intelligencia alkalmazására, mint az e-kereskedelem, mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok tekintetében. Ebben a cikkben az e-kereskedelemben a mesterséges intelligenciával történő automatizálás csínját-bínját vizsgáljuk meg. Megvizsgáljuk, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia az online kiskereskedelmet, javítva mindent a készletgazdálkodástól a személyre szabott vásárlói élményig. […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+