1 perc olvasási idő

C2C

A C2C azt jelenti, hogy ügyfél az ügyfél között. Az egyik olyan e-kereskedelmi modell, amelyben a fogyasztók online platformon kereskednek vagy cserélnek egymással árukat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A C2C azt jelenti, hogy ügyfél az ügyfél között. Az egyik olyan e-kereskedelmi modell, amelyben a fogyasztók online platformon kereskednek vagy cserélnek egymással árukat. Ezt egy másik platform közvetíti, ahol a piaci besorolás szempontjából a fogyasztók főként termékeket vagy információkat és tapasztalatokat cserélnek ezekről a termékekről vagy szolgáltatásokról. Ezek lehetnek különböző tőzsdék vagy aukciók, például Ebay.com vagy Vinted.com.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez

Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.

Olvasás
Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül
3 perc olvasási idő

Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül

Az erős márkák építéséhez két kulcsfontosságú elemre van szükség – a jelentőségteljességre és a megkülönböztethetőségre – derül ki a Kantar nagyszabású tanulmányából, amely 540 kategóriában és 54 piacon 20 000 márkát elemzett egy évtizeden keresztül. A kutatás szerint a márka megkülönböztetése az elsődleges növekedési hajtóerő, különösen akkor, ha az a széles közönségrétegre rezonál.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+