1 perc olvasási idő

A helyszínen töltött átlagos idő

A webhelyen töltött átlagos idő olyan, mint egy stopperóra a webhely elkötelezettségéhez. Megmondja, hogy átlagosan mennyi ideig lógnak a látogatók és fedezik fel weboldalait egyetlen látogatás során.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A webhelyen töltött átlagos idő olyan, mint egy stopperóra a webhely elkötelezettségéhez. Megmondja, hogy átlagosan mennyi ideig lógnak a látogatók és fedezik fel weboldalait egyetlen látogatás során. Ez a mutató betekintést nyújt abba, hogy mennyire magával ragadó a tartalma, és mennyire ragadja meg webhelye a látogatók figyelmét. A webhelyen töltött magasabb átlagos idő általában azt jelenti, hogy a látogatók megtalálják, amire szükségük van, és élvezik az üdülést, míg a rövidebb idő a felhasználói élmény vagy a tartalom relevanciájának javítását jelezheti. Ez egy kulcsfontosságú mérőeszköz a webmesterek és a marketingszakemberek számára, hogy finomhangolják stratégiáikat, javítsák az elkötelezettséget, és végső soron kielégítőbb online élményt hozzanak létre a látogatók számára.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+