1 min. čítanie

SWOT-elemzés

A SWOT-elemzés stratégiai marketingeszköz, amely magába foglalja a projekt vagy a szervezeti környezet teljes külső és belső elemzését. A belső környezet erősségeire és gyengeségeire fókuszál, valamint a lehetőségekre és veszélyekre, amelyek a külső környezetből származnak.

A SWOT-elemzés stratégiai marketingeszköz, amely magába foglalja a projekt vagy a szervezeti környezet teljes külső és belső elemzését. A belső környezet erősségeire és gyengeségeire fókuszál, valamint a lehetőségekre és veszélyekre, amelyek a külső környezetből származnak. A pontos célmeghatározást kellene követnie, egyébként felesleges lehet, de ha megfelelően használjuk az elemzést, kiváló eszköz lesz a célunk elérésére.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok