1 perc olvasási idő

Vállalkozások közötti

A B2B, a Business-to-Business rövidítése, a vállalkozások közötti kereskedelmi tranzakciókat írja le, nem pedig a vállalkozások és a fogyasztók között (B2C). Ez magában foglalja az áruk, szolgáltatások vagy információk cseréjét a vállalatok között működésük támogatása vagy ügyfeleik számára történő viszonteladás érdekében.

A B2B, a Business-to-Business rövidítése, a vállalkozások közötti kereskedelmi tranzakciókat írja le, nem pedig a vállalkozások és a fogyasztók között (B2C). Ez magában foglalja az áruk, szolgáltatások vagy információk cseréjét a vállalatok között működésük támogatása vagy ügyfeleik számára történő viszonteladás érdekében. A B2B interakciók gyakran nagyobb mennyiségű terméket vagy szolgáltatást foglalnak magukban, és magukban foglalhatnak tárgyalásokat, szerződéseket és testreszabott megoldásokat, amelyek az üzleti ügyfelek egyedi igényeihez igazodnak. Ez az üzleti modell arra összpontosít, hogy értéket nyújtson más vállalkozások számára, elősegítse a hosszú távú kapcsolatokat, és ösztönözze a kölcsönös növekedést és sikert a piacon.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+