1 perc olvasási idő

Mi az a keresztértékesítés?

A keresztértékesítés olyan értékesítési taktika, amely magában foglalja további termékek vagy szolgáltatások felajánlását a meglévő ügyfeleknek. Az értékesítés hasonló taktika, de azzal a céllal, hogy drágább terméket kínáljon.

A keresztértékesítés olyan értékesítési taktika, amely magában foglalja további termékek vagy szolgáltatások felajánlását a meglévő ügyfeleknek. Az értékesítés hasonló taktika, de azzal a céllal, hogy drágább terméket kínáljon. A keresztértékesítés során a terméknek nem kell drágábbnak lennie, hanem tartozék lehet. Például egy ügyfél mobiltelefont vásárol, és az eladó további tartozékokat kínál, például mobiltelefon-tokot vagy memóriakártyát. Az ilyen keresztértékesítés nem csak az e-boltokra vonatkozik, ahol a vásárláskor további termékek vagy szolgáltatások jeleníthetők meg, hanem a személyes értékesítésre is, ahol az eladó további termékeket vagy szolgáltatásokat kínál közvetlenül a vevőnek.

 

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+