2 perc olvasási idő

Mi az a digitális PR?

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére.

Digitális PR? Olyan, mint a hagyományos PR menőbb, technikában jártas unokatestvére. Ahelyett, hogy divatos eseményeken schmoozolnánk, online zümmögésről és internetes hírnévről beszélünk. Gondolj bloggerekre, ne óriásplakátokra. Közösségi média mavenek a TV-spotok helyett.

Az egész arról szól, hogy márkáját az internet vadnyugatán is elérhetővé tegye. Mindenütt ott kell lenned – Twitter, Instagram, nevezd meg. És ne felejtsd el ezeket az influencereket – olyanok, mint a digitális szájról szájra a szteroidokon.

De ez nem csak a hangosságról szól. Okosnak is kell lenned. SEO trükkök, vírusos tartalom, az egész shebang. Arról szól, hogy a Google legalább annyira szeresse Önt, mint az ügyfeleit.

És valljuk be, manapság, ha nem vagy online, akár láthatatlan is lehetsz. A digitális PR az, amellyel biztosíthatja, hogy márkája ne vesszen el az internetes ürességben.

Szóval igen, ez az internet korának PR-ja. Kevesebb pezsgő és kaviár, több kattintás és megosztás. Ilyen világban élünk most.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+