2 perc olvasási idő

Mi az a digitális garázs?

A digitális garázs olyan fogalom, amely a kontextustól függően különböző dolgokra utalhat, de általában a digitális innovációhoz és technológiához kapcsolódik. Íme a kifejezés néhány gyakori használata: Iratkozz fel a rendszeres ecommerce hírlevélre Iratkozz fel a napi vagy heti hírlevelünkre, hogy ne maradj le semmiről 🚀 Napi hírlevél Heti hírlevél Email cím: A hírlevélre való feliratkozással […]

A digitális garázs olyan fogalom, amely a kontextustól függően különböző dolgokra utalhat, de általában a digitális innovációhoz és technológiához kapcsolódik. Íme a kifejezés néhány gyakori használata:

1. Google Digital Garage: Ez egy ingyenes online tanulási platform, amelyet a Google hozott létre, hogy segítse az embereket digitális készségeik fejlesztésében. Tanfolyamokat kínál különböző témákban, mint például a digitális marketing, az adatok és a technológia, valamint a karrierfejlesztés.

2. Digitális innovációs központ: Egyes vállalatok vagy szervezetek a „digitális garázs” kifejezést használják egy olyan (fizikai vagy virtuális) tér leírására, ahol a digitális innováció, kísérletezés és fejlesztés zajlik. Olyan, mint egy digitális projektek műhelye.

3. Digitális tárolási megoldás: Bizonyos kontextusokban a „digitális garázs” utalhat felhőalapú tárolási szolgáltatásra vagy személyes digitális archívumra, ahol az emberek digitális fájljaikat tárolják, hasonlóan ahhoz, ahogyan egy fizikai garázs tárolja az elemeket.

4. Startup inkubátor: Egyes technológiai inkubátorok vagy akcelerátorok a „digitális garázs” kifejezést használják olyan programjaik leírására, amelyek segítik a digitális induló vállalkozások gondozását és növekedését.

5. Digitális átalakulási kezdeményezés: Egyes vállalatok ezt a kifejezést használják a műveletek digitalizálására vagy új digitális termékek és szolgáltatások kifejlesztésére irányuló erőfeszítéseik leírására.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+