1 perc olvasási idő

Mi az a CPO?

CPO – A megrendelésenkénti költség olyan kifejezés, amely a kampány vagy internetes hirdetés megrendelésének költségére utal. Ezt a költséget úgy számítják ki, hogy a hirdetés költségét elosztják a sikeres megrendelések számával.

CPO – A megrendelésenkénti költség olyan kifejezés, amely a kampány vagy internetes hirdetés megrendelésének költségére utal. Ezt a költséget úgy számítják ki, hogy a hirdetés költségét elosztják a sikeres megrendelések számával. Ennek a számításnak az a célja, hogy meghatározza, mennyibe kerül a megrendelés. Ha a marketing ezen formájának fő célja egyszerűen az értékesítés generálása, akkor a megrendelésenkénti költség az adatok mérésének előnyben részesített módja.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+