1 perc olvasási idő

Mi az a CPI?

CPI, megjelenítésenkénti költség. Ez a kifejezés az online forgalomhoz és az internetes hirdetésekhez kapcsolódik.

CPI, megjelenítésenkénti költség. Ez a kifejezés az online forgalomhoz és az internetes hirdetésekhez kapcsolódik. Arra az árra utal, amelyet a hirdető fizet hirdetésének az internetfelhasználó számára történő minden egyes megjelenítéséért. A megjelenítésenkénti költséghez kapcsolódó hasonló kifejezés a CPM, ezrelékenkénti költség, amely az ezer megjelenítésenkénti költség. Ezeket a kifejezéseket az online hirdetések hatékonyságának és jövedelmezőségének meghatározására használják. Más médiában, például rádióban vagy televízióban történő reklámozásért hasonló módon fizetnek. A reklámot a nézők vagy hallgatók számának becslése alapján értékesítik.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+