1 perc olvasási idő

Élő vásárlás

Az élő vásárlás olyan marketingstratégia, amelynek során a házigazda, általában egy influencer vagy híresség, élő videón keresztül népszerűsíti a terméket. Az otthoni vásárlási televíziós műsorokhoz hasonlóan, amelyekben az egyén bemutatja, hogyan kell használni egy tárgyat, a házigazda és a közönség közötti interakció teljesen élőben zajlik, ahogy a neve is sugallja.

Az élő vásárlás olyan marketingstratégia, amelynek során a házigazda, általában egy influencer vagy híresség, élő videón keresztül népszerűsíti a terméket. Az otthoni vásárlási televíziós műsorokhoz hasonlóan, amelyekben az egyén bemutatja, hogyan kell használni egy tárgyat, a házigazda és a közönség közötti interakció teljesen élőben zajlik, ahogy a neve is sugallja. A játékosított tartalmakat, beleértve a promóciókat és díjakat is, általában az élő közvetítés során kínáljuk a közönségnek, de csak korlátozott időtartamra. Az élő közvetítésű vásárlás különösen hatékony a szűkösség vagy a korlátozott elérhetőség által okozott sürgősség érzése miatt. Sőt, minél nagyobb a közönség, annál nagyobb a félelem, hogy lemarad egy potenciálisan jó üzletről.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+