1 perc olvasási idő

Buzzmarketing

A Buzzmarketing egy olyan típusú marketing, amelynek célja, hogy zümmögést, zümmögést vagy zümmögést hozzon létre egy márkáról, termékről vagy szolgáltatásról az emberek körében. Célja a márka ismertségének megteremtése magas költségek nélkül.

A Buzzmarketing egy olyan típusú marketing, amelynek célja, hogy zümmögést, zümmögést vagy zümmögést hozzon létre egy márkáról, termékről vagy szolgáltatásról az emberek körében. Célja a márka ismertségének megteremtése magas költségek nélkül. A vírusmarketing és az asztroturfing szintén része a buzz marketingnek. Ez az egyik legerősebb marketingeszköz, mert ha a kampány sikeres, maga a média terjeszti a hírt.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+